ТікТок пропонує продаж квитків у кіно через застосунок за допомогою Fandango

by Денис Нагорный
6 просмотры 4 minutes read
ТикТок предлагает продажу билетов в кино через приложение с помощью Fandango

TikTok додає в застосунок ще одну функцію покупок, цього разу для придбання квитків у кіно під час трансляції, завдяки новому партнерству з Fandango. Паралельно платформа зміцнює позиції у спортивних трансляціях — TikTok уклав розширену угоду з MLS, яка дозволить показувати більше матчів у прямому ефірі та розширити охоплення футбольної аудиторії. Подробиці — у матеріалі TikTok оголошує про розширену угоду з MLS щодо прямих трансляцій.

Як видно з цих прикладів, користувачі TikTok тепер зможуть купувати квитки у кіно в застосунку за допомогою кнопки заклику до дії «Купити квитки», пов’язаної зі спеціальними рекламними акціями фільмів під час трансляції. Масовий інтерес до прямих ефірів підтверджує і новий рекорд — TikTok показав трансляцію фестивалю Tomorrowland 2025, що зібрала рекордну кількість глядачів. Це зміцнює позиції платформи як лідера у сфері стримінгу. Докладніше — у матеріалі Тік Ток побив рекорд за кількістю прямих трансляцій із трансляцією Tomorrowland 2025.

Як пояснює TikTok:

Завдяки процвітаючому #FilmTok, що об’єднує всіх на основі спільної любові до кіно, TikTok став провідним місцем для пошуку розваг. Сьогодні ми разом із Fandango, провідним у країні онлайн-кінотеатром, оголошуємо про перше у своєму роді партнерство, яке надає поціновувачам розваг можливість перейти від пошуку фільмів до купівлі квитків прямо у застосунку TikTok.

Ця опція може стати цінним інструментом для стимулювання продажу квитків у кіно: TikTok також повідомляє, що майже 50% користувачів TikTok у США вже знайшли в застосунку новий фільм, який вийде у кінотеатрах. Це велика й зацікавлена аудиторія, до якої можна звернутися, і можливість придбати квитки одразу може стати важливою рекламною нагодою.

Це також може сприяти активізації обговорень фільмів у застосунку й перетворенню TikTok на більший центр культурних зв’язків як на платформі, так і за її межами.

Це найновіша розробка TikTok у сфері інструментів для здійснення покупок у прямому ефірі. Платформа прагне інтегрувати дедалі більше варіантів покупок у потоковому режимі як засіб для нарощування свого потенційного доходу.

TikTok також пропонує продаж квитків на події, передусім музичні концерти, що дозволяє артистам отримувати вигоду з цінності TikTok як інструменту для відкриття музики, водночас він також пропонує цілу низку варіантів покупок через постійно розширювану опцію TikTok Shop.

TikTok сподівається, що зрештою йому вдасться повторити успіх, досягнутий на китайському ринку завдяки покупкам усередині застосунку, адже розширені можливості покупок тепер приносять сотні мільярдів доларів доходу на місцевому китайському ринку.

TikTok Shop є частиною цього, але китайська версія застосунку також вийшла у сферу доставки їжі, замовлення поїздок — загалом тепер доступні всі види онлайн-покупок і сервісів, що розширює його бізнес-екосистему.

TikTok поки що не вийшов на західні ринки. Але, схоже, саме в цьому напрямку він і рухається, і продаж квитків стане ще одним кроком на шляху до ширшого розширення можливостей для шопінгу. Водночас у застосунку вже доступні десятки функцій, які допомагають як користувачам, так і авторам контенту. Від вбудованого редактора та ефектів до прямих ефірів і інструментів приватності — усе це робить TikTok універсальним. Повний огляд дивіться у статті 5 найкорисніших функцій Тік Ток.

І знову ж таки, враховуючи, що багато користувачів TikTok уже взаємодіють із контентом, пов’язаним із кіно, ця інтеграція може виявитися корисною, пропонуючи більше способів спонукати людей здійснювати покупки у застосунку. Але навколо TikTok досі існує безліч хибних уявлень. Одні впевнені, що платформа створена лише для підлітків, інші вважають, що тут неможливо заробляти. Спростування цих та інших міфів доступне в статті 10 головних міфів про ТікТок.

Related Posts

Leave a Comment