TikTok оголосив шорт-листи премії Nordic TikTok Ad Awards 2025, до яких увійшли провідні рекламні агентства та творці контенту, які створили одні з найефективніших і найяскравіших кампаній у застосунку.
Премія TikTok Ad Awards, яка проводиться вже четвертий рік поспіль, покликана відзначити найкреативніші, найінноваційніші та найрезультативніші рекламні підходи.
TikTok проводить різні версії своєї премії Ad Awards у різних регіонах. Якщо ви шукаєте способи максимально ефективно реалізувати свої творчі ідеї, варто звернути увагу на ці концепції й адаптувати їх до власних креативних проєктів.
Премія Nordic Ad Awards від TikTok проводиться в п’яти категоріях, у кожній з яких номіновано низку провідних рекламних агентств.
Категорії такі:
- Найкращий брендинг — поєднання креативу TikTok з інноваційними стратегіями для досягнення більшого ефекту.
- Максимальна ефективність — відзначення кампаній, які дали виняткові результати на нижньому етапі воронки продажів.
- Найкращий креатив — загальна творча досконалість: від продуманої платної й органічної реалізації до кампаній, які знайшли відгук на платформі.
- Найбільший вплив — кампанії, які використали силу TikTok на благо.
- Найкращий TikTok — ця нагорода відзначає найкращих з найкращих, обираючи абсолютного переможця року серед номінантів попередніх чотирьох категорій.
У кожній категорії представлено низку номінантів, які демонструють різні аспекти рекламних рішень. І хоча серед них переважають великі рекламні компанії, у списках можна знайти цінні ідеї, поради та креативні підходи, які надихають.
Приклади найкращих рекламних роликів можна знайти безпосередньо в застосунку або на сайтах номінантів. Також можна виконати пошук за запитом «TikTok Awards» у TikTok, щоб знайти регіональних номінантів та приклади кампаній.
Церемонія вручення нагород Nordic Ad Awards від TikTok відбудеться 19 листопада. Дізнатися більше про нагороди та номінантів можна тут.