Які знаменитості мають найбільший вплив серед молодої аудиторії, судячи з кількості підписників в Instagram? Цей приклад показує, що кількість підписників безпосередньо пов’язана з рівнем довіри та охоплення. Для брендів це важливий показник: що більше у вас підписників, то вищий шанс залучити нових клієнтів і зміцнити імідж. Докладніше читай у статті Навіщо потрібні підписники в Instagram.
Згідно з новим списком Visual Capitalist, рейтинг очолює Кайлі Дженнер із 393 мільйонами підписників в Instagram, за нею йдуть футболіст Кіліан Мбаппе (126 мільйонів), співачка Біллі Айліш (125 мільйонів) і Лаліса Маноба з жіночої K-pop групи Blackpink (105 мільйонів).
І хоча розмір аудиторії не обов’язково пов’язаний із впливом, можна сміливо сказати, що те, чим ці знаменитості діляться в IG, справді має значення, адже мільйони людей стежать за кожним їхнім оновленням у застосунку. Це підкреслює основну причину, чому люди взагалі діляться своїм життям в Instagram — прагнення до визнання, бажання бути почутими та вплив на інших. Для брендів розуміння цієї мотивації відкриває можливості вибудовувати більш щирі комунікації. Докладніше читай у статті Чому люди діляться своїм життям в Instagram?.
Візуалізація Visual Capitalist, заснована на даних, зібраних Made Visual Daily, дає цікавий погляд на людей молодше 30 років, які формують порядок денний в IG і впливають на 3 мільярди користувачів платформи.
Варто замислитися над тим, наскільки ці користувачі можуть бути релевантними для вашої ніші, і придивитися, що саме вони публікують у застосунку. Можливо, є кілька порад, які ви зможете застосувати у власній стратегії ведення Instagram.
