Можливо, вам не хочеться цим займатись, і навіть думати про це складно — з огляду на загальні проблеми в економіці, урядах і світі загалом.
Але саме зараз — найкращий момент, щоб почати планувати маркетингову стратегію на передсвятковий період, щоб отримати максимум користі від зусиль і охопити перших покупців.
Pinterest прагне допомогти маркетологам і ділиться новим набором порад для просування через пін-кампанії.
За словами Pinterest:
«Економічна невизначеність, зміна споживчих звичок і потенційні наслідки митної політики США — усе це впливає на поведінку покупців. У кризові періоди маркетингові рішення можуть здаватися надто ризикованими. Але дослідження показують: бренди досягають кращих довгострокових результатів, якщо продовжують рекламні кампанії навіть під час спаду».
Так, це говорить компанія, що заробляє на рекламі — але як не крути, вам все одно доведеться підтримувати бренд та продукти в інфопросторі, щоб забезпечити продажі в 3‑му та 4‑му кварталах.
Pinterest радить: 4 ключові принципи
1. Підтримуйте видимість кампаній на впізнаваність
Pinterest підкреслює важливість постійної присутності бренду:
«Підкреслюйте автентичність історії бренду, щоб викликати емоційну відповідь і релевантність. Відеоформати Premiere Spotlight дозволяють охопити аудиторію саме там, де це має найбільше значення: у пошуку або стрічці новин».
Чим краще асоціюється бренд із певною категорією чи емоцією — тим більше шансів привернути увагу покупців у святковий період, які починають планувати покупки вже наступного місяця.
2. Шукайте користувачів із високими намірами до покупки
За спостереженням Pinterest, навіть під час економічного спаду користувачі продовжують планувати покупки — часто через додаток.
Ймовірно, це пов’язано з тим, що пінери зазвичай мають вищий дохід і більш стійкі до економічних потрясінь. А ще Pinterest часто використовується як візуальний простір для фантазій і натхнення — і це відкриває нові можливості для брендів.
«Наші performance‑інструменти та формати для шопінгу дозволяють ефективно охоплювати тих, хто найбільше схильний до дії — що може дати кращі результати за кліками та конверсіями».
3. Акцентуйте увагу на цінності й вигідних пропозиціях
Покупці завжди шукають вигідні пропозиції та знижки, а у важкі часи це стає ще актуальнішим.
Pinterest радить брендам продемонструвати, що вони розуміють проблеми своїх цільових споживачів, пропонуючи продукти та пакети, які вписуються в мінливий бюджет людей.
Наші акції та спеціальні пропозиції дозволяють легко привернути увагу до спеціальних цін або обмежених за часом пропозицій. Ви також можете спробувати використовувати повідомлення, засновані на цінності для просування високоякісних або довговічних товарів. Дайте людям впевненість у тому, що покупка вашого бренду – правильне рішення.
4. Використовуйте ІІ та автоматизацію для підвищення продуктивності
Нарешті, Pinterest виділяє свою систему рекламних акцій Performance+, що розвивається, на базі штучного інтелекту як ще одну ключову можливість.
« Pinterest Performance+ оптимізує налаштування вашої кампанії, допомагаючи вам максимально ефективно використовувати її, чи то розширений націлення або підвищення рентабельності інвестицій в рекламу. Просто запустіть нову кампанію в Ads Manager, і наші інструменти допоможуть вам вибрати функції, які підходять для досягнення ваших цілей».
Рекламні рішення на базі ІІ дедалі частіше демонструють найкращі результати на більшості платформ, що цілком логічно, оскільки інструменти ІІ призначені для оцінки великих обсягів даних та виявлення ключових тенденцій та закономірностей з метою розуміння та/або моделювання діяльності людини.
Це робить їх ідеальними для оцінки ймовірного відгуку на рекламні кампанії та надання рекомендацій про те, як максимізувати ефективність ваших рекламних акцій, оскільки ці системи навчені на даних, пов’язаних із відгуком на рекламу та її активністю.
Тому, можливо, варто звернути на них увагу на Pinterest та інших місцях.
Декілька корисних порад для ваших кампаній, а тепер і для того, щоб максимізувати ваші зусилля з просування пінів.
Повний огляд Pinterest можна прочитати тут.