TikTok та iHeartMedia запустили нове партнерство , яке допоможе креаторам TikTok розширити свій контент до аудіоформатів, включно з подкастами, радіо та прямими трансляціями, допомагаючи їм створити більшу платформу для творчого самовираження і монетизації за рахунок нових можливостей для контенту.
А з огляду на зростання популярності подкастів. Цікаво, що паралельно TikTok розвиває й напрями, пов’язані з добробутом користувачів – про це докладно в статті TikTok додає нові ресурси з психічного здоров’я та благополуччя в застосунок.
А з огляду на зростання популярності подкастів, це може стати чудовою можливістю, допомагаючи креаторам TikTok розширити свою присутність у сфері мультимедіа.
Як пояснює TikTok :
iHeartMedia , провідна аудіокомпанія Америки, і TikTok, провідний світовий провайдер коротких мобільних відео, сьогодні оголосили про новаторське мультиплатформне партнерство, яке дозволить авторам TikTok приєднатися до екосистеми iHeart. Ця співпраця включає запуск мережі подкастів TikTok, яка включатиме до 25 нових подкастів, створених авторами TikTok, а також загальнонаціональну ефірну та цифрову радіостанцію, а також низку інтеграцій з прямими трансляціями.
Таким чином, окрім надання креаторам TikTok прямої платформи. До речі, музика залишається одним з головних драйверів контенту і подкастів – тому стане у пригоді матеріал Як обрати музику для ролика в TikTok.
Таким чином, окрім надання креаторам TikTok прямої платформи для запуску власних подкастів, зірки TikTok також зможуть отримати впізнаваність через TikTok Radio, що, як бонус для iHeartRadio, може також залучити молодшу аудиторію до радіоконтенту.
Хоча мережа подкастів TikTok у цьому разі виглядає найбільшою можливістю. А тим, хто працює зі звуком глибше, може стати в пригоді покроковий гайд Як озвучувати відео в TikTok – покрокова інструкція для новачків.
Хоча мережа подкастів TikTok у цьому разі виглядає найбільшою можливістю.
Як зазначається в оголошенні, мережа подкастів TikTok включатиме до 25 шоу під керівництвом авторів і працюватиме на базі спільних студій у Лос-Анджелесі, Нью-Йорку та Атланті.
Подкасти й далі привертають дедалі більше уваги: за оцінками, нині подкасти слухають 584 мільйони людей у всьому світі , порівняно з 500 мільйонами у 2023 році. У США зараз налічується 158 мільйонів щомісячних слухачів подкастів, порівняно зі 135 мільйонами торік, і багато з найбільших зірок світу тепер звертаються до подкастів, щоб налагодити зв’язок зі своєю аудиторією.
Тепер креатори контенту в TikTok отримають спрощений шлях. Для тих, хто хоче додатково посилювати залученість у прямому ефірі, стане у пригоді матеріал Як у тік ток увімкнути прямий ефір.
Тепер креатори контенту в TikTok отримають спрощений шлях до досягнення цієї мети, тоді як мережа TikTok Radio також може запропонувати більше можливостей для реклами.
Крім того, зірки TikTok також зможуть брати участь у прямих трансляціях. А якщо ви хочете навчитися запускати ефіри професійно, подивіться інструкцію Як у ТікТок запустити прямий ефір.
Крім того, зірки TikTok також зможуть брати участь у прямих трансляціях заходів iHeartMedia, включно з різними концертами та фестивалями.
Це може стати чудовою можливістю і цінним інструментом. Якщо ж ви працюєте не тільки зі звуком, а й створюєте музику, стане у пригоді матеріал Як у ТікТок додати свій звук?.
Це може стати чудовою можливістю і цінним інструментом для зірок TikTok, щоб вийти на ринок аудіоконтенту і впливати на ширшу аудиторію.
Деталі поки що не уточнені. На тлі музичних інновацій TikTok також запускає ініціативи для розвитку молодих артистів – докладніше в матеріалі ТікТок запускає кампанію, щоб привернути увагу до музичних відкриттів.
Деталі поки що не уточнені, тому ми не маємо повного уявлення про те, як саме цей процес сприятиме просуванню зірок TikTok. Але це може стати ще одним способом допомогти онлайн-авторам розширити свої можливості і обігнати зірок традиційних медіа як хедлайнерів завтрашнього дня.
