TikTok оголосив нових учасників своєї програми «Change Makers», яка приділяє особливу увагу авторам контенту та некомерційним організаціям, що прагнуть «запроваджувати значущі зміни у своїх спільнотах за допомогою контенту TikTok».

Минулого року TikTok запустив перший раунд своєї програми Change Makers, виділивши 50 учасників, кожен з яких пройшов спеціальні програми навчання та підтримки, щоб допомогти їм максимально розширити свою присутність у застосунку.
У версії 2025 року буде залучено ще 50 авторів, кожен з яких пройде додаткове навчання та отримає підтримку від TikTok упродовж найближчих місяців.
Згідно з TikTok:
«Протягом усієї цієї п’ятимісячної програми TikTok підтримуватиме цих авторів, надаючи їм навчання, ресурси та можливості для реального спілкування, щоб вони могли посилити свій вплив, зустрічаючись один з одним на міжнародних заходах, навчаючись у спільноти своїх колег і спілкуючись з лідерами, які стоять на передовій соціальних змін».
Це гарний спосіб для TikTok підкреслити цінність платформи для подібних справ, а також підтримати найкращих авторів, що може допомогти зробити її значущим інструментом для добрих ініціатив.
Крім цього, TikTok також запроваджує кілька нових способів, які дозволять користувачам підтримувати благодійні організації та висвітлювати в прямому ефірі важливі для них справи. Такі ініціативи добре доповнюють основні функції платформи — від інструментів для монтажу до аналітики й колаборацій. У результаті TikTok стає не лише розважальним застосунком, а й середовищем для соціальних і комерційних проєктів. Повний огляд дивись у статті 5 найкорисніших функцій ТікТок.
По-перше, TikTok спрощує для користувачів можливість підтримувати благодійні організації, які вони бачать у застосунку, додаючи ті ж самі благодійні організації у свої власні кліпи.

Як пояснює TikTok:
«Тепер, коли автори контенту запускають збір коштів у TikTok, будь-хто, хто бачить наліпку із проханням про пожертву чи бачить збір коштів у своїй біографії TikTok, може легко додати наліпку прямо у свій контент TikTok, розмістивши посилання на пожертву у своїй біографії та використовуючи наліпку із проханням про пожертву в пості чи історії».
Тож якщо ви знайдете благодійну організацію, яку також хочете підтримати, TikTok допоможе вам підсилити підтримку цієї ідеї за допомогою власного контенту.
TikTok повідомляє, що публікації з наліпкою для пожертв також будуть виділені на сторінці збору коштів, що допоможе ще більше привернути увагу до цієї справи. А якщо ви хочете об’єднати зусилля двох платформ, можна прямо в Instagram розмістити активне посилання на свій TikTok-профіль. Це дасть змогу зібрати аудиторію в обох соцмережах і підвищити залученість. Покрокова інструкція є у статті Як в Instagram додати посилання на TikTok.
Також TikTok запустив у застосунку список наявних кампаній зі збору коштів, де користувачі можуть переглядати й знаходити різноманітні благодійні ініціативи.

Тепер вам буде простіше знаходити у своїх кліпах відповідні ініціативи, які ви можете підтримати, що допоможе більшій кількості користувачів просувати більше добрих справ у застосунку.
Це ключовий напрямок діяльності TikTok, особливо на тлі постійних питань про його цінність і негативний вплив платформи у багатьох аспектах. Подібні ініціативи допомагають TikTok продемонструвати свої позитивні сторони та те, як компанія працює над збільшенням свого внеску в розвиток суспільства. Проте саме навколо цих тем часто формуються міфи й хибні уявлення. Одні стверджують, що TikTok впливає виключно негативно, інші — що платформа не має цінності для бізнесу. Насправді багато з цих думок не відповідають дійсності. Розібрати їх докладніше можна у статті 10 головних міфів про ТікТок.
Що може бути важливим, адже різні регулюючі органи продовжують уважно стежити за застосунком.