Після успіху прямої трансляції матчу Major League Soccer (MLS), присвяченої Ліонелю Мессі, минулого року TikTok вирішив повторити досвід — цього разу платформа покаже чотири матчі в прямому ефірі протягом усього сезону MLS.

Як пояснює TikTok:
«Починаючи з суботи, 2 серпня, о 19:10 за східним часом, програма “Гравець у центрі уваги: Мессі” повертається з чотирма обраними матчами цього сезону, починаючи з поєдинку “Інтер Майамі” проти “Некси” у першому раунді Кубка ліг — офіційного турніру під егідою КОНКАКАФ, в якому беруть участь клуби з MLS і LIGA MX. Уболівальники з усього світу можуть спостерігати за матчем в акаунті @MLS у TikTok, а також у @InterMiamiCF і @AppleTV».
Цікаво, що TikTok співпрацює з Apple TV для трансляції і в самому анонсі прямо просуває Apple TV.
Ймовірно, це частина ліцензійної угоди, за якою TikTok має скеровувати користувачів на Apple TV в обмін на право ділитися трансляцією. У будь-якому разі, це свідчить про певне партнерство між двома компаніями, навіть якщо воно й непряме.
Пряма трансляція Player Spotlight у TikTok буде вестися з камери, яка стежитиме лише за Ліонелем Мессі протягом усього матчу. Це нестандартний підхід до перегляду спортивних подій, хоча з огляду на популярність Мессі, такий формат може бути дуже цікавим для фанатів.
Twitter вже раніше показував подібні трансляції матчів НБА, проводячи голосування у додатку для визначення гравця, на якому буде зосереджена камера. Такий підхід дозволяє організовувати альтернативні трансляції без порушення умов ліцензії, завдяки чому Apple TV і TikTok можуть транслювати гру, не порушуючи контрактів Apple на права.
Крім того, Apple, очевидно, отримує й пряму рекламну вигоду від такої колаборації.
У TikTok спорт став одним із пріоритетних напрямків: додаток поступово перетворюється на центр обговорення спортивних подій і взаємодії з ними. Це варто враховувати спортивним маркетологам і брендам, які прагнуть достукатися до цільової аудиторії, адже TikTok тепер надає ще більше можливостей для розповсюдження контенту.
І, судячи з цифр, це дійсно може бути ефективним.
«Прем’єра “Player Spotlight: Messi” минулого сезону під час першого матчу плей-оф Inter Miami CF зібрала понад 6,4 мільйона прямих переглядів у @MLS та @InterMiamiCF — встановивши рекорд найбільшої прямої аудиторії спортивної події в США на TikTok».
Зважаючи на те, що TikTok також активно просуває функцію Live як основу для майбутнього розвитку покупок у додатку, цілком логічно використовувати популярність Мессі для демонстрації можливостей стрімів усіма доступними способами.
TikTok продовжує зміцнювати свій статус не лише як розважальної платформи, а й як серйозного гравця у сфері трансляцій подій. Наприклад, TikTok повідомив, що перший матч із серії з чотирьох за участю Мессі вийде в ефір вже наступного місяця, а інші анонсують пізніше. На фоні цього особливо актуально звернути увагу на 5 найкорисніших функцій TikTok — вони значно полегшують зйомку, монтаж і взаємодію з аудиторією. Це справжній must-have для кожного контентмейкера.