Інстаграм досяг 3 мільярдів користувачів і запускає новий інтерфейс користувача

by Денис Нагорный
20 просмотры 5 minutes read
Инстаграм достиг 3 миллиардов пользователей и запускает новый пользовательский интерфейс

Instagram став третім застосунком Meta, який набрав 3 мільярди користувачів, а генеральний директор Meta Марк Цукерберг оголосив, що IG став останнім застосунком, який подолав рекордну позначку за кількістю користувачів.

І Цукерберг, і голова Instagram Адам Моссері зробили заяви з цього приводу, яке ще раз підтверджує статус Meta як короля серед застосунків соціальних мереж, при цьому Facebook, WhatsApp і тепер Instagram явно лідирують за загальним використанням. Особливо вражає той факт, що Instagram у ЄС зростає в 10 разів швидше, ніж Facebook. Це демонструє зміщення інтересу аудиторії в бік візуального контенту та Reels, що відкриває нові можливості для брендів. Докладніше читай у статті Інстаграм зростає в 10 разів швидше за Фейсбук у ЄС.

Складно переоцінити значення цієї цифри. Ми так часто говоримо про кількість користувачів, що їх фактичне значення часто втрачає будь-який сенс, але 3 мільярди користувачів — це більше третини всіх людей на планеті, які щомісяця заходять у застосунок. А якщо врахувати, що жоден із застосунків Meta не доступний у Китаї, другій за чисельністю населення країні світу, і в багатьох регіонах досі немає доступу до інтернету, цілком ймовірно, що більше половини всіх людей у світі, які мають доступ до Instagram, роблять це регулярно.

На честь досягнення позначки в 3 мільярди користувачів Instagram також анонсував кілька оновлень.
По-перше, IG тестує нову функцію, яка буде виділяти теми, з якими ви взаємодіяли в Reels, і які ви зможете редагувати, щоб вказати, що хочете бачити більше або менше.

Як видно з цього прикладу, тепер при натисканні на значок налаштувань ви побачите список тем, які, на думку алгоритму Reels, вам подобаються. Ви зможете видаляти теми, додавати інші, а також виключати ті, які вам не подобаються, у нижньому елементі. Reels тоді виділить теми, які вам подобаються, з новими тегами у стрічці. Такий рівень персоналізації показує, чому Reels став ключовим інструментом залучення. Алгоритми підлаштовуються під інтереси користувача, а це означає, що бренди можуть точніше потрапляти у свою цільову аудиторію. Докладніше — у статті Навіщо потрібні Reels в Instagram?.

Це може бути зручною опцією для налаштування вашого досвіду використання Reels і більш прямого управління тим, що ви бачите. Звичайно, я припускаю, що мало хто буде нею користуватися, оскільки, попри всі розмови про алгоритмічний вплив, більшість людей настільки звикли бачити лише те, що їм подобається, що очікують, що алгоритми зроблять усю роботу за них, без ручного втручання.

Але для тих, хто хоче взяти ситуацію під контроль, тепер є ще одна можливість зробити це.

Reels також знаходиться в центрі уваги цього другого оновлення, що являє собою зміну інтерфейсу користувача, яка стосується значків нижньої панелі, що, як сподівається IG, спростить перемикання між головною стрічкою, Reels і особистими повідомленнями з головного екрана застосунку.

Як ви можете бачити на цих прикладах екранів, Instagram оновлює свої іконки та переміщує кнопку DM з верхньої частини екрана вниз, щоб усі три основні функції застосунку були легко доступні на цій панелі функцій.
Значок створення буде переміщено у верхній лівий кут екрана для всіх форматів, а значок пошуку — трохи праворуч.

Ось кілька цікавих оновлень, які можуть суттєво вплинути на те, як люди використовують кожен елемент, при цьому оновлений інтерфейс користувача більше відповідатиме сучасному використанню IG.

Хоча, насправді, зараз Reels — зірка шоу.

Я тривалий час очікував, що Instagram відкриватиметься на Reels, враховуючи, що Reels — найбільш використовуваний елемент застосунку, і люди витрачають дедалі більше часу на перегляд кліпів у Reels. Це справді відбулося в нещодавно випущеному застосунку для iPad, який відкривається безпосередньо на Reels, але, схоже, Instagram продовжує дотримуватися свого традиційного сценарію використання, відкриваючи головну стрічку в основному застосунку.

Але з 3 мільярдами користувачів вони явно знають, що роблять, а Meta вкотре демонструє, що є королем зростаючих компульсивних платформ. Проте для бізнесу важливий не лише масштаб, а й формат взаємодії. Facebook утримує спільноти, Instagram лідирує у візуальному контенті, а TikTok задає тренди завдяки вірусності. Порівняння цих підходів допоможе обрати оптимальний майданчик — дивись статтю Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok.

Інстаграм представив оновлені показники ефективності, включно з даними про зростання аудиторії

Related Posts

Leave a Comment