X робить Grok 4 безкоштовним для всіх користувачів, прагнучи підвищити інтерес до своїх пропозицій у сфері штучного інтелекту

by Денис Нагорный
2 просмотры 4 minutes read
X делает Grok 4 бесплатным для всех пользователей, стремясь повысить интерес к своим предложениям в области искусственного интеллекта

X дуже хоче, щоб більше людей користувалися її інструментами штучного інтелекту, і сьогодні платформа оголосила, що Grok 4 тепер доступний безкоштовно для всіх користувачів у всьому світі.

Grok 4 — це остання версія моделі xAI, яка використовує потужність розширюваного стеку обробки xAI для забезпечення швидкої реакції. xAI стверджує, що Grok 4 досяг найкращих результатів у всіх тестах продуктивності ШІ, значно перевершивши останні моделі OpenAI та Meta (хоча деякі сторонні тести спростовують це твердження).

І тепер кожен зможе спробувати його та побачити, на що здатна найновіша система штучного інтелекту xAI.

Як оголосили в xAI:

Grok 4 тепер безкоштовний для всіх користувачів у всьому світі! Просто використовуйте автоматичний режим, і Grok буде спрямовувати складні запити до Grok 4. Віддаєте перевагу контролю? Оберіть режим «Експерт» у будь-який час, щоб завжди користуватися Grok 4. Протягом обмеженого часу ми вводимо щедрі ліміти використання, щоб ви могли розкрити весь потенціал Grok 4.

Власник X Ілон Маск каже, що всі користувачі зможуть спробувати Grok 4, «виконавши невелику кількість запитів на день», але для подальшого використання знадобиться підписка X Premium або Grok. На тлі сезонних знижок це радше «воронка проб»: дайте ІІ шанс безкоштовно — а далі апґрейд до платного тарифу з ширшими лімітами. У матеріалі Meta, X і Snapchat пропонують знижки на платні підписки влітку зібрано акційні умови та відмінності між майданчиками — зручно порівняти, де зараз найвигідніше тестувати функції.

Це черговий крок у спробах X привернути більше уваги до своїх можливостей у сфері штучного інтелекту: платформа також зробила свій генератор тексту у відео Imagine доступним для всіх користувачів безкоштовно (протягом обмеженого часу), а також інтегрувала більше функцій Grok у основний застосунок X.

Є надія, що це спонукатиме більше людей підписатися на рівні підписки X, щоб повною мірою використовувати її пропозиції ШІ, які обходяться компанії в значну суму та потребуватимуть прямого отримання доходу для виправдання поточних витрат xAI.

Тобто, Ілон Маск — один із найбагатших людей у світі, тож теоретично він міг би сам профінансувати цей проєкт. Але це не зовсім так, зважаючи на те, що значна частина капіталу Маска вкладена в його компанії, і в будь-якому разі він хоче заробляти на своїх бізнес-інвестиціях, а не просто створювати проєкти назло, щоб нашкодити конкурентам.

Чи не так?

Я не знаю, можливо, Ілон настільки одержимий бажанням «покарати» OpenAI за те, що вона його відкинула, що готовий докласти максимум зусиль, аби перемогти її.

Але в будь-якому випадку xAI потрібен шлях до монетизації та інструменти, які дозволять виправдати десятки мільярдів, уже вкладених у її різноманітні системні розробки. На цьому тлі інтеграція з MMP — прагматичний крок: X співпрацює з AppsFlyer для вимірювання ефективності сторонньої реклами — це уніфікована атрибуція офлайн/онлайн-конверсій, чистіший ROAS і зрозумілі дашборди для рекламодавців. Чим прозоріший внесок показів X у продажі, тим легше обґрунтувати дохідну модель для напряму ШІ.

Звісно, одним із напрямів на цьому фронті є державні контракти, що дозволяють використати нещодавно набуті Ілоном знання про те, як працюють урядові системи США, для створення спеціалізованих систем штучного інтелекту, які стануть рушійною силою наступного етапу розвитку бюрократії.

Здавалося б, усе це зійшло нанівець після того, як Маск розкритикував президента Трампа, і все ж xAI виграла контракт Міністерства оборони на 200 мільйонів доларів після їхнього публічного конфлікту.

Можливо, Маск і компанія досі перебувають у вигідному становищі, щоб максимізувати свої надходження за рахунок державних замовлень, що може забезпечити xAI солідне джерело доходу для подальшого розвитку та переходу до наступного етапу.

У будь-якому разі, більше підписників точно не завадить, і xAI прагне залучити якомога більше людей до своїх проєктів ШІ нового рівня, оскільки компанія хоче набрати обертів і зміцнити свій бізнес.

Related Posts

Leave a Comment