Google хоче надати покупцям ще один спосіб отримання додаткової інформації про продавця в режимі реального часу, додавши нові узагальнені огляди відгуків про інтернет-магазини, створені за допомогою штучного інтелекту, доступ до яких можна буде отримати під час відвідування сайту.

Як видно з цього прикладу, Google впроваджує нову опцію в Chrome, яка дозволить покупцям легко отримати доступ до загального огляду відгуків про компанію під час відвідування її сайту.
Щоб ознайомитися з відгуками, незабаром ви зможете натиснути на іконку інформації зліва від URL-адреси в браузері Chrome (поки що недоступно на мобільних пристроях). Це відкриє випадаючий список, що містить зведення доступних відгуків, створене штучним інтелектом.
Як пояснює Google:
Google збирає рейтинги магазинів з авторитетних сайтів, що фіксують відгуки про компанії, а також від користувачів Google. Ці рейтинги передусім відображають загальний досвід взаємодії клієнтів з вашою компанією після виконання замовлення в кожній країні.
Google підкреслює, що не використовує ШІ для створення відгуків, а лише узагальнює їх в одному абзаці. У списку також буде показано зірковий рейтинг компанії, заснований на відгуках у Google.
Це може стати зручним способом отримання додаткової інформації про компанію, хоча, без сумніву, деякі бренди прагнутимуть контролювати, яка саме інформація відображається, щоб вона позитивно впливала на їхній імідж.
Ризик полягає в тому, що AI-зведення можуть викривлювати факти й акцентувати увагу на хибних деталях, що потенційно може зашкодити бізнесу. Але, принаймні теоретично, такими зведеннями має бути не легше маніпулювати, ніж загальними відгуками Google, і вони мають чітко й стисло відображати загальну картину думок про компанію.
Це може бути корисно для споживачів, навіть якщо брендам доведеться враховувати ще один додатковий SEO-фактор.
І якщо ця функція стане популярною, ваші відгуки в Google можуть набрати ще більшого значення, оскільки користувачі зможуть отримати доступ до цієї інформації на будь-якому етапі відвідування вашого сайту. Тобто, мова вже не лише про перший клік — перевірка буде доступна постійно, і залежно від того, як Google подасть цю інформацію, це може стати в пригоді.
Це ще одна інновація у сфері торгових інструментів Google, адже платформа прагне обійти конкурентів у пошуку й зберегти статус головного джерела для вивчення інформації.