То які ж подарунки зараз у тренді цього святкового сезону і які з них найкраще підійдуть на роль різдвяних подарунків цього року?
Google представив новий інструмент, який перетворює статичні зображення у відео для просування продукції. Тепер бренди можуть швидко створювати динамічні відеоролики на основі фото-контенту та оперативно адаптувати рекламу під сезонні кампанії. Докладніше – у статті Google запускає інструмент перетворення зображень у відео для просування продукції.
Сьогодні Google опублікував свій останній огляд «Holiday 100», у якому виділено найпопулярніші подарунки в різних категоріях на основі пошукового інтересу в Google.

Як видно на цих прикладах екранів (із мобільного застосунку), каталог Holiday 100 від Google пропонує огляди за різними категоріями, при цьому кожен зазначений товар також пов’язаний із відповідними результатами пошуку в Google Покупках, що дозволяє здійснювати покупки безпосередньо через застосунок.
Як пояснює Google:
«Google Holiday 100 об’єднує найзатребуваніші товари року в один список — ідеальний варіант для подарунків. Дані Holiday 100 базуються на даних Google Trends у США з сайту trends.google.com і були виміряні та перевірені з травня по вересень 2025 року за допомогою інструмента Google Trends Explore та внутрішніх інструментів Google».
Таким чином, ідеться не про найпопулярніші товари року загалом, а про ті, що набувають популярності у міру наближення сезону святкових покупок.
Дійсно, Google стверджує, що продукти, представлені у списку, мають відповідати принаймні одному з таких критеріїв протягом періоду вимірювання:
- Пошуковий інтерес досяг історичного максимуму
- Значно вищий інтерес до пошуку порівняно з попередніми нормами
- Помітні регіональні відмінності в пошуковому інтересі в США
Отже, цей список відображає останні зростаючі пошукові тренди, що не обов’язково означає, що ці товари найпопулярніші загалом. Але як орієнтир, який показує, що зараз цікавить людей, він може допомогти зорієнтуватися.
Також:
«Продукти, представлені в редакційних добірках і категоріях Holiday 100, можуть включати партнерські угоди з брендовими торговими точками».
Не впевнений, чи це впливає на цілісність списку, або ж Google, до речі, зазначає, що це можуть бути й партнерські акції. Хоча у списку підозріло багато продуктів Google.
Розумійте це як хочете.
У рейтингу Holiday 100 від Google представлено популярні товари в семи різних категоріях.

Це може бути корисним для вашого процесу вибору подарунків, а також допоможе маркетологам краще визначити продукти, що набувають популярності серед покупців у межах їхніх рекламних кампаній, щоб максимально використати можливості сезону. Google розширив застосування штучного інтелекту для виявлення недійсного рекламного трафіку. Це дає змогу точніше знаходити підозрілі кліки та захищати бюджети компаній від накруток і шахрайства. Докладніше – у статті Google розширює використання ШІ для виявлення недійсного рекламного трафіку.
Звісно, ці застереження певною мірою знижують цінність даних, адже йдеться про зростаючі тенденції, а не про загальний обсяг пошуку. Але все ж є кілька цікавих спостережень, які варто взяти до уваги.
Можливо, це дрібниця, а можливо, привід замислитись. Просто не звертайте уваги на те, що навушники Pixel Buds і годинник Pixel Watch теж входять до числа «трендових».
Ви можете самостійно ознайомитися з рейтингом «Holiday 100» від Google тут.
