TikTok дуже хоче підкреслити свою цінність для американців, щоб зберегти прихильність президента Трампа, що, як сподівається компанія, дозволить їй продовжити роботу у США — регіоні з найбільшою кількістю користувачів.
У цей День ветеранів Ford Motor Company, Blue Star Families і TikTok об’єднуються, щоб провести перший у своєму роді благодійний концерт на честь військової спільноти, який транслюватиметься наживо. «Пишаємось честю: вшановуємо героїв Америки» покликаний підтримати військовослужбовців і ветеранів, а також їхні родини, які служать разом із ними.
Як уже зазначалося, захід транслюватиметься виключно на TikTok, і в ньому візьмуть участь відомі музиканти та виконавці, які долучаться до збору коштів для організацій, що допомагають ветеранам.
«Розроблений насамперед як соціальний проєкт, захід також підтримають творці TikTok, які будуть рекламувати та відвідувати цю подію, забезпечуючи безпрецедентне охоплення й впізнаваність для ветеранських організацій, що отримують вигоду від зібраних під час заходу коштів».
TikTok повідомляє, що також додає нову наліпку для пожертв на користь організацій із підтримки ветеранів, яку користувачі зможуть додавати у свій контент напередодні та після заходу.
«Глядачі можуть робити пожертви безпосередньо в TikTok, натиснувши на наліпку з пожертвою на екрані, щоб підтримати роботу Blue Star Families, а також інших партнерів Ford у межах програми Proud to Honor, які допомагають родинам військовослужбовців і ветеранів».
Це, без сумніву, гідна ініціатива, але цікаво спостерігати, як TikTok прагне ще глибше вкоренитися в американській культурі через ініціативи, що відповідають ключовим напрямам діяльності адміністрації Трампа. Звісно, TikTok уже багато років працює над тим, щоб здобути більшу прихильність американських політиків, намагаючись розвіяти побоювання, що китайський уряд може використовувати його як інструмент шпигунства та/або пропаганди.
💼 7,5 млн бізнесів у США уже використовують TikTok 👉 Вони забезпечують роботою понад 28 млн працівників.
👩💻 4,7 млн співробітників у американських компаніях отримують користь від використання TikTok — від продажів до розвитку бренду.
📈 74% компаній США зазначають, що TikTok допоміг їм масштабувати бізнес:
найняти більше працівників,
збільшити обсяги продажів,
відкрити нові локації.
🎯 TikTok став реальним інструментом зростання та розширення для малого і середнього бізнесу у США.
В ідеалі поєднання цих зусиль допоможе TikTok здобути більше підтримки законодавців і протистояти ухваленому Сенатом законопроєкту про продаж компанії, термін дії якого вже чотири рази продовжував президент Трамп.
Сам Трамп заявив, що має «тепле ставлення» до застосунку, оскільки він є одним із найпопулярніших користувачів TikTok. З огляду на це, можливо, TikTok варто підкреслити ті елементи, що підтримують підхід Трампа «Америка передусім», щоб зберегти й зміцнити його прихильність.
Хоча тепер більш імовірно, що угода залежатиме від економічних санкцій і домовленості про послаблення тиску США на Китай у ключових спірних питаннях. Одним із них може бути претензія Китаю на володіння Тайванем, проти якої США вже давно виступають. За повідомленнями, для схвалення угоди щодо TikTok Китай вимагає, щоб США відмовилися від втручання в це питання.
Дивовижно, але TikTok може опинитися в центрі міжнародного конфлікту. Та саме в такій ситуації ми зараз перебуваємо — і, зважаючи на це, TikTok прагне й надалі доносити свою цінність до американців.
SMM-експерт, що створює ефективні стратегії для зростання брендів у соцмережах. Спеціалізується на просуванні, збільшенні охоплення та залученості, знає алгоритми платформ і тренди ринку, допомагає компаніям зростати та утримувати аудиторію.