Ютуб роз’яснює зміни в правилах монетизації недостовірного контенту

by Денис Нагорный
10 просмотры 4 minutes read
Ютуб разъясняет изменения в правилах монетизации недостоверного контента

Після оголошення про зміну правил монетизації з метою заборонити публікацію дубльованого контенту, YouTube тепер змушений більш детально пояснювати це оновлення, оскільки творці контенту розмірковують про можливі наслідки змін. У такій ситуації особливо важливо грамотно будувати кросплатформену стратегію. І тут на допомогу приходить простий, але ефективний інструмент — Як в Instagram додати посилання на YouTube. Такий крок допомагає утримувати аудиторію, перенаправляти трафік і посилювати особистий бренд в умовах нових правил.

Як ви, можливо, знаєте, YouTube нещодавно оголосив про оновлення заходів боротьби з «масовим» контентом: тепер набувають чинності покращені заходи виявлення.

Згідно з YouTube:

«Для монетизації в рамках партнерської програми YouTube (YPP) YouTube завжди вимагав від авторів завантажувати «оригінальний» і «автентичний» контент. 15 липня 2025 року YouTube оновить свої правила, щоб краще визначати масовий і повторюваний контент. Це оновлення краще відображає те, як сьогодні виглядає «неавтентичний» контент».

Таким чином, тут, імовірно, мається на увазі, що YouTube прагне припинити підробки, створені штучним інтелектом, і нові процеси копіювання контенту, хоча YouTube конкретно заявляє, що має намір припинити наступний тип контенту:

«Канали, які завантажують наративні історії, між якими існують лише поверхневі відмінності, [і] канали, які завантажують слайдшоу, що мають однакове наративне наповнення».

Отже, як ви можете судити, це повторюваний контент, практично в точності повторює інші відео, вже розміщені в застосунку, без суттєвих змін.

Здається, все досить просто, і особливо турбуватися немає про що.

Справді, YouTube далі пояснив, що це «незначне оновлення» його давньої політики YPP, покликане допомогти краще визначати, чи є контент масовим або повторюваним.

Проте, навіть при цьому в спільнотах творців активно ширяться чутки щодо потенційних наслідків і того, що саме означає «масове виробництво» і «повторюваний» у цьому контексті.

У відповідь на це YouTube поділився більш докладною інформацією про суть оновлення та про те, які типи контенту будуть охоплені, а які — ні.

Як пояснив представник YouTube зі зв’язків з творцями Рене Річі, головна зміна полягає в тому, що «повторюваний» контент перейменовується в «неавтентичний» контент, щоб внести ясність у те, що політика поширюється на контент, який виробляється масово або є повторюваним.

Зміна не вплине на повторно використовуваний контент, тому ви, як і раніше, зможете публікувати контент з інших платформ або повторно розміщувати відео на YouTube, і він, як і раніше, буде підлягати монетизації.

«Весь [цей тип контенту] можна продовжувати монетизувати, якщо ви додали в початкове відео суттєві оригінальні коментарі, модифікації або освітню чи розважальну цінність».

Зміна також не стосується конкретно контенту, створеного ШІ:

YouTube вітає творців, які використовують інструменти ШІ для покращення наративу, і канали, що використовують ШІ у своєму контенті, зберігають право на монетизацію. YouTube надає авторам інструменти ШІ, включаючи автодубляж, Dreamscreen та інші. Канали, як і раніше, зобов’язані дотримуватися політики монетизації YouTube, а автори зобов’язані повідомляти про випадки, коли їхній реалістичний контент змінено або є синтетичним.

Але, знову ж таки, контент, створений за допомогою ШІ, також не є предметом особливої уваги в цьому оновленні, хоча варто зазначити, що останнім часом YouTube посилює заходи щодо каналів, які публікують фейкові трейлери до фільмів, створені за допомогою ШІ.

Таким чином, схоже, вже були вжиті певні заходи щодо контенту зі штучним інтелектом, який порушує авторські права, хоча YouTube поки не надав детальної інформації про зміни в політиці. Втім, сам факт того, що Ютуб додає більше функцій штучного інтелекту для коротких відео — це безумовний крок уперед. Такі нововведення надають авторам нові інструменти для творчості, розширюють межі самовираження й відкривають шлях до ефективнішої та креативнішої взаємодії з аудиторією.

Але це оновлення — не все, і YouTube прагне підкреслити, що вплив цієї зміни буде незначним і воно зосереджене тільки на боротьбі з тими, хто повторно публікує точні копії наявного контенту.

Сподіваюся, це допоможе прояснити суть оновлення.

Related Posts

Leave a Comment