Ютуб експериментує з новим відображенням співавторів у кліпах

by Денис Нагорный
8 просмотры 3 minutes read
Ютуб экспериментирует с новым отображением соавторов в клипах

YouTube тестує нову опцію, що дозволяє додавати співавторів прямо в назву ролика. Така новація не лише підкреслює командну роботу, а й розширює охоплення завдяки об’єднанню аудиторій. У поєднанні з нещодавнім оновленням інтерфейсу популярного контенту це робить перегляд ще цікавішим і персоналізованішим. Деталі — у статті Ютуб оновлює відображення популярного контенту, щоб користувачі довше дивилися відео — матеріал надихає та демонструє, як нові функції допомагають авторам зростати разом із глядачами.

Як пояснює YouTube:

Ми починаємо тестувати функцію, що дозволяє авторам додавати співавторів до відео. Додавання співавторів дозволяє рекомендувати контент кожній аудиторії автора. Спочатку ми запускаємо це тестування з невеликою групою авторів, але триматимемо вас у курсі наших планів щодо розширення охоплення.

Як видно з цього прикладу з останнього відео, опублікованого MrBeast, нова опція відображає імена співавторів відео у вигляді аватарів їхніх каналів, які будуть розміщені поруч один з одним, а також у списку творців під назвою. Натисніть на тег «…і ще 3» — і ви отримаєте повний список каналів, які брали участь у створенні кліпу.

Ця опція схожа на інструменти спільної роботи, доступні в Instagram або TikTok, і забезпечує простий спосіб продемонструвати профіль партнера в описі відео. Як швидко підключити таку функцію та органічно зв’язати різні платформи, розповідає матеріал Як в Instagram додати посилання на YouTube — позитивний гайд, де кожен крок пояснено так, що інтеграція займає лічені хвилини й одразу підсилює охоплення.

Це може стати цінним зв’язком і рекламним інструментом, що забезпечує більш прямий зв’язок із каналами-партнерами, що може призвести до збільшення трафіку, особливо якщо вони співпрацюють із більшим каналом.

Проте варто зазначити, що YouTube вже багато років заохочує співпрацю між авторами, а його навчальний ресурс YouTube Academy включає цілий розділ про співпрацю з іншими людьми й про те, як робити це ефективно.

Таким чином, співпраця сама по собі не є чимось новим, але YouTube шукає кращий спосіб підкреслити це партнерство в самому контенті, щоб творці отримували рівну частку вигоди від своїх спільних кліпів.

І це логічний і простий спосіб, до якого користувачі вже звикли в інших застосунках. Тому, найімовірніше, у найближчому майбутньому він буде поширений на всі канали YouTube.

Related Posts

Leave a Comment