Ютуб ділиться даними про користь свого навчання для підлітків

by Денис Нагорный
2 просмотры 5 minutes read
Ютуб делится данными о пользе своего образования для подростков

YouTube опублікував нове дослідження, в якому розглядається, як молода аудиторія використовує YouTube у навчальних цілях, окрім розваг. Це дослідження може стати важливим кроком у ширших зусиллях платформи, щоб уникнути обмежень, накладених законами про доступ до контенту для людей із обмеженими можливостями.

Звіт, підготовлений спільно з молодіжною консалтинговою компанією Livity, містить відгуки понад 7000 молодих людей віком від 13 до 18 років із семи країн Європи та досліджує, як вони використовують цифрові платформи для навчання.

Згідно з YouTube:

«74% опитаних заявили, що дивляться відео на YouTube, щоб дізнатися щось нове для школи, а 71% заявили, що дивляться відео на YouTube, щоб дізнатися щось нове для розваги поза школою».

Дані підкреслюють цінність YouTube не лише як розваги: багато підлітків, батьків і вчителів звертаються до застосунку, щоб отримати детальнішу інформацію з широкого кола тем.

У звіті також розглядається, як батьки керують доступом своїх дітей до цифрових технологій і обмежують їхнє надмірне використання

Крім цього, YouTube також послався на нещодавній звіт Oxford Economics, у якому показано, що батьки й учителі в усіх країнах ЄС використовують YouTube як ключовий ресурс, що допомагає дітям навчатися. Саме тому інтеграція YouTube й Instagram важлива не лише для блогерів, а й для освітніх проєктів. Можливість додавати посилання на навчальні відео в Instagram допомагає батькам ділитися корисними матеріалами, а вчителям — спрямовувати учнів до якісних відеоуроків. Покрокові інструкції дивись у статті Як в Instagram додати посилання на YouTube.

«84% опитаних учителів використовували контент YouTube на своїх уроках або в завданнях, тоді як 80% батьків, які використовують YouTube, вважають, що платформа пропонує якісний контент для навчання і розваги».

Дані свідчать про те, що цінність YouTube виходить за рамки просто розваг, що, як уже зазначалося, може відіграти ключову роль в уникненні регулювання платформи відповідно до нових законів про доступ для підлітків.

Наразі кілька країн розглядають нові обмеження на доступ юних користувачів до соцмереж, включно з Францією, Грецією, Данією, Іспанією, Норвегією та Австралією. Усі ці нові пропозиції обмежать доступ підлітків до соцмереж для осіб молодше певного віку, який зазвичай становить 15–16 років.

В Австралії, яка близька до введення обмежень доступу до соцмереж для підлітків, YouTube стверджує, що його освітні переваги мають означати, що він не буде зачеплений жодними змінами в доступі, про які спочатку не йшлося в пропозиції. Однак у липні австралійський уряд змінив своє рішення і знову включив YouTube до ширшого списку обмежень доступу до соцмереж, у результаті чого платформа буде закрита для користувачів молодше 16 років.

YouTube усе ще намагається відстоювати свою позицію і вже навів кілька прикладів, що підтверджують цінність застосунку з освітньої точки зору. Проте він залишається під прицілом нового обмеження.

Це битва, яку YouTube доведеться вести знову й знову, оскільки дедалі більше регіонів прагнуть упровадити подібну технологію, і саме тому зараз компанія прагне підкреслити свої переваги в цьому відношенні.

Чи допоможе це вберегти YouTube від уваги регуляторних органів?
З огляду на його застосування, навряд чи його виключать із правил, але, можливо, якщо YouTube зможе продемонструвати переваги порівняно з ризиками, це зможе пом’якшити наслідки цього нового рішення.

Ви можете ознайомитися з основними моментами «Звіту про майбутнє» на YouTube тут.

Related Posts

Leave a Comment