TikTok співпрацює з найбільшим автором YouTube MrBeast у межах нової ініціативи зі збору коштів для проєктів водопостачання по всьому світу.
Проєкт MrBeast «Team Water» спрямований на збір 40 мільйонів доларів для фінансування довгострокових сталих проєктів у сфері водопостачання з метою допомоги віддаленим громадам у різних куточках планети.
Цей проєкт є продовженням успішних ініціатив MrBeast «Team Trees» і «Team Seas», які загалом зібрали понад 50 мільйонів доларів на благодійні проєкти.
TikTok — серед відомих осіб і брендів, які приєдналися до цієї справи. TikTok прагне підтримати благодійну акцію, а також дає користувачам змогу робити свій внесок за допомогою спеціальних стікерів і інструментів для благодійних пожертв.
TikTok також пожертвує 1,5 мільйона доларів на підтримку проєкту.
Згідно з TikTok:
Кампанію підтримає глобальна коаліція контент-мейкерів із понад 84 країн, загальна аудиторія яких становить 2 мільярди підписників. До руху приєднуються одні з найвпливовіших авторів світу, зокрема Марк Робер, Кай Дженат, Нік ДіДжованні, Джиммі Кіммел, Гордон Рамзі, Ганк Грін, Феде Віджевані, The Stokes Twins та багато інших.
TikTok повідомляє, що фінансування буде спрямовано на довгострокові сталi рішення в галузі водопостачання, включаючи сонячні свердловини та гравітаційні водогони.
Користувачі TikTok зможуть підтримати кампанію за допомогою нового стікера пожертви #TeamWater:
«Натисніть на стікер у відповідних відео, щоб зробити свій внесок, або додайте його у власний контент, щоб допомогти поширити інформацію».
Це гарна ініціатива, яка сприяє реалізації суспільно корисних проєктів і дає змогу відомим творцям використовувати свою популярність на благо.
Цікаво, що TikTok виділяє MrBeast у своїх промоакціях. Як уже зазначалося, MrBeast — найпопулярніший ютубер у світі, і виникає цікаве питання, як YouTube сприйме те, що TikTok використовує MrBeast у своїй рекламі.
Тобто MrBeast сам публікує пости в TikTok, тож цілком можливо, що він з’явиться у просуванні, пов’язаному з TikTok. Але все ж факт залишається фактом: платформа використовує чужу зірковість, аби ламати стереотипи про «додаток для танців». Які ще упередження заважають брендам побачити справжні можливості сервісу, докладно розібрано в статті 10 головних міфів про ТікТок — перегляньте їх пункт за пунктом, і ви по-новому оціните потенціал майданчика.
Це також дає TikTok можливість продемонструвати свою соціальну обізнаність і здатність платформи підтримувати позитивні проєкти. Що, з огляду на тривалі дискусії щодо заборони TikTok у США, не може не поліпшити сприйняття платформи громадськістю. Докладніше про нову ініціативу — в матеріалі TikTok запустив більш позитивну версію застосунку в Європі — натхненний приклад того, як сервіс робить контент безпечнішим і водночас зміцнює довіру брендів та користувачів.
Нові стікери #TeamWater вже активні в застосунку TikTok.
Примітка: YouTube також висловив підтримку ініціативі Team Water.