ТікТок розширює можливості «поза телефоном» для більш впливових поверхонь

by Денис Нагорный
6 просмотры 3 minutes read
Тик Ток расширяет возможности «вне телефона» для более подверженных воздействию поверхностей

TikTok оголосила про розширення своєї рекламної програми «Out of Phone», спрямованої на поширення контенту TikTok на ще більше екранів, включаючи рекламні щити, вітрини магазинів, ролики в кінотеатрах тощо.

Останнє розширення програми дозволить розміщувати контент TikTok у торгових центрах, таксі та на станціях заправки водою.

Як пояснює TikTok:

«Спираючись на успіх інтеграції з роздрібною торгівлею та білбордами, TikTok представляє чотирьох нових партнерів — Curb, Westfield Malls, Rockbot і Hope Hydration — які суттєво збільшать кількість екранів у транспортних засобах, торгових центрах, роздрібних точках, фітнес-центрах, аеропортах і місцевих компаніях по всій країні. Це знаменує собою наступний етап у прагненні TikTok зробити свій найзахопливіший контент і кампанії більш доступними, де б люди не знаходились».

Для довідки: Curb спеціалізується на розвагах і взаємодії з таксі, Westfield розширить охоплення TikTok, включивши в нього акції та екрани в торгових центрах, Rockbot фокусується на роздрібних медіа (тренажерні зали, розваги на борту літаків, кафе), а Hope Hydration керує мережею найпопулярніших станцій.

Контент TikTok отримує все більше можливостей для поширення у різних місцях та ситуаціях, що відкриває нові горизонти як для творців, так і для брендів. Це чудова новина для тих, хто хоче навчитися монетизувати свої перегляди і ефективно заробляти на платформі. Якщо ви тільки починаєте або хочете систематизувати знання, допоможе детальний і позитивний матеріал — Основи монетизації в TikTok: Як заробити на переглядах. Тут зібрані ключові кроки та реальні поради для успішного заробітку в TikTok.

TikTok запустила свою програму Out of Home ще у 2023 році, спочатку зосередившись на білбордах, кінотеатрах і ресторанах. Торік компанія розширила ініціативу, включивши в неї користувацький контент, а тепер прагне охопити ще більше екранів і поверхонь для подальшого збільшення охоплення.

І це може бути ефективно. Ймовірно, ви вже бачили ці активації, чекаючи в черзі до лікаря або проходячи повз екран на вулиці. Інтеграція захопливого контенту TikTok, до якого користувачі вже звикли, може стати потужним фактором впізнаваності бренду — а отже, це справді цінний інструмент.

Рекламодавці можуть запускати зовнішню рекламу у співпраці з TikTok, що дозволить вам розробити медіаплан, який найкраще підходить для вашої кампанії. Ця опція доступна у TikTok Ads Manager, і, враховуючи поступове зростання передноворічного ажіотажу, зараз саме час розглянути варіанти у цьому напрямку. Якщо хочете краще розібратися в можливостях платформи, радимо ознайомитись із корисним матеріалом — 5 найкорисніших функцій тик ток. Тут зібрані основні інструменти, які допоможуть максимально ефективно використовувати TikTok для просування та креативу.

Related Posts

Leave a Comment