TikTok оголосила про розширення своєї рекламної програми «Out of Phone», спрямованої на поширення контенту TikTok на ще більше екранів, включаючи рекламні щити, вітрини магазинів, ролики в кінотеатрах тощо.
Останнє розширення програми дозволить розміщувати контент TikTok у торгових центрах, таксі та на станціях заправки водою.
Як пояснює TikTok:
«Спираючись на успіх інтеграції з роздрібною торгівлею та білбордами, TikTok представляє чотирьох нових партнерів — Curb, Westfield Malls, Rockbot і Hope Hydration — які суттєво збільшать кількість екранів у транспортних засобах, торгових центрах, роздрібних точках, фітнес-центрах, аеропортах і місцевих компаніях по всій країні. Це знаменує собою наступний етап у прагненні TikTok зробити свій найзахопливіший контент і кампанії більш доступними, де б люди не знаходились».
Для довідки: Curb спеціалізується на розвагах і взаємодії з таксі, Westfield розширить охоплення TikTok, включивши в нього акції та екрани в торгових центрах, Rockbot фокусується на роздрібних медіа (тренажерні зали, розваги на борту літаків, кафе), а Hope Hydration керує мережею найпопулярніших станцій.
Контент TikTok отримує все більше можливостей для поширення у різних місцях та ситуаціях, що відкриває нові горизонти як для творців, так і для брендів. Це чудова новина для тих, хто хоче навчитися монетизувати свої перегляди і ефективно заробляти на платформі. Якщо ви тільки починаєте або хочете систематизувати знання, допоможе детальний і позитивний матеріал — Основи монетизації в TikTok: Як заробити на переглядах. Тут зібрані ключові кроки та реальні поради для успішного заробітку в TikTok.
TikTok запустила свою програму Out of Home ще у 2023 році, спочатку зосередившись на білбордах, кінотеатрах і ресторанах. Торік компанія розширила ініціативу, включивши в неї користувацький контент, а тепер прагне охопити ще більше екранів і поверхонь для подальшого збільшення охоплення.
І це може бути ефективно. Ймовірно, ви вже бачили ці активації, чекаючи в черзі до лікаря або проходячи повз екран на вулиці. Інтеграція захопливого контенту TikTok, до якого користувачі вже звикли, може стати потужним фактором впізнаваності бренду — а отже, це справді цінний інструмент.
Рекламодавці можуть запускати зовнішню рекламу у співпраці з TikTok, що дозволить вам розробити медіаплан, який найкраще підходить для вашої кампанії. Ця опція доступна у TikTok Ads Manager, і, враховуючи поступове зростання передноворічного ажіотажу, зараз саме час розглянути варіанти у цьому напрямку. Якщо хочете краще розібратися в можливостях платформи, радимо ознайомитись із корисним матеріалом — 5 найкорисніших функцій тик ток. Тут зібрані основні інструменти, які допоможуть максимально ефективно використовувати TikTok для просування та креативу.