Які ж головні тренди покупок у ТікТок у 2025 році?
Саме на цьому й зосереджено перший в історії звіт TikTok про покупки у Великій Британії, в якому висвітлюються всі продукти, що набули популярності в застосунку цього року.

Як пояснює TikTok:
«[The Shopping Report] пропонує глибокий аналіз найвпливовіших трендів і товарів у сфері шопінгу, що охоплюють моду, бьюті, технології та товари для дому. Платформа змінює підхід до покупок у країні завдяки відео Shoppable, онлайн-шопінгу та великому маркетплейсу, що робить TikTok Shop найшвидше зростаючим онлайн-ритейлером Великої Британії у 2024 році».
Один із секретів цього успіху — у зручності вбудованих інструментів TikTok. Миттєвий перегляд і купівля товару прямо з відео — це лише одна з переваг. Та насправді таких корисних функцій набагато більше. Щоб дізнатися про них детальніше, радимо ознайомитися зі статтею 5 найкорисніших функцій TikTok, яка стане у пригоді як новачкам, так і досвідченим користувачам платформи.
Так, TikTok Shop набирає популярності у Великій Британії, особливо в сфері бьюті, і у зв’язку з цим варто звернути увагу на ключові тенденції покупок у застосунку та на те, як вони можуть бути пов’язані з вашим бізнесом.
33-сторінковий звіт TikTok «Big Shop Report» містить огляди всіх основних трендів продуктів у застосунку, що базуються на тенденціях пошуку, використанні хештегів і замовленнях, зроблених у прямому ефірі.
Звіт поділено за галузями й включає окремі огляди по моді, бьюті, їжі та напоях тощо.

У ньому також наводяться конкретні огляди тенденцій щодо популярних продуктів, зокрема дубайського шоколаду.

Також містяться нотатки про тренди й інформація, пов’язана із сезонними змінами та подіями,а також тематичні пояснення ключових тенденцій:

Це цікаве керівництво, яке проливає світло на низку найбільших контент-трендів у застосунку за цей рік.
І так, там є огляд отих дивних ляльок Лабубу:

Це деякі цінні нотатки для брендів з різних сфер діяльності, що допоможуть вам краще зрозуміти, що знаходить відгук у аудиторії ТікТок і як подібні тренди виникають у застосунку.
Звісно, звіт орієнтований безпосередньо на ринок Великої Британії, але багато з цих тенденцій пов’язані з продуктами, які здобули популярність у всьому світі, тож він може бути корисним для всіх маркетологів.
У будь-якому випадку, варто переглянути.
Завантажити «Big Shop Report» від TikTok можна тут.