ТікТок досяг 200 мільйонів користувачів у ЄС

by Денис Нагорный
8 просмотры 4 minutes read
ТикТок достиг 200 миллионов пользователей в ЕС

TikTok повідомив, що досяг нового рубежу використання в Європі: тепер у застосунок щомісяця заходять 200 мільйонів європейців. За такої масової аудиторії особливо актуальною стає тема монетизації. Автори контенту можуть заробляти на переглядах відео, підключаючи спеціальні програми винагород і беручи участь у рекламних інтеграціях. Докладно про те, як працює система виплат, — у статті Заробіток за перегляди відео в TikTok.

Згідно з TikTok:

«Більш ніж 200 мільйонів людей по всій Європі щомісяця заходять у TikTok, щоб виразити себе, розважитися, освоїти нове хобі чи навичку, а також знайти або розвинути бізнес. Це більше, ніж 175 мільйонів людей минулого року, і наближається до третини населення континенту в країнах ЄЕЗ та Великій Британії».

Це також більше, ніж TikTok вказав у своєму нещодавньому звіті про розкриття даних по ЄС, опублікованому минулого тижня. Згідно з вимогами ЄС, усі великі онлайн-платформи зобов’язані двічі на рік надавати звіти про фактичне використання ресурсів у регіоні, а також про кількість модераторів у своєму штаті. Для бізнесу такі дані важливі під час вибору майданчика для просування. Facebook залишається сильним завдяки спільнотам і таргетованій рекламі, Instagram — завдяки візуальному контенту й інтеграції з інфлюенсерами, а TikTok демонструє максимальне зростання залученості. Повне порівняння дивись у статті Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok.

У останньому оновленні TikTok зазначено, що щомісячна кількість користувачів із ЄС становить 170 мільйонів.

Ключова розбіжність полягає в тому, що користувачі з Великої Британії не вказані в офіційних даних DSA, оскільки Велика Британія не входить до ЄС. Ще в червні TikTok повідомляв про 30 мільйонів користувачів у Великій Британії, тож загалом кількість користувачів у регіоні ЄС перевищила 200 мільйонів.

Що, ймовірно, зараз важливіше, ніж будь-коли, зважаючи на те, що TikTok усе ще стикається з можливим баном у США. Америка залишається найбільшим ринком для TikTok із 170 мільйонами користувачів у США, а також є його основним джерелом доходу, забезпечуючи значну частку виручки застосунку.

Саме тут TikTok спостерігає найбільшу активність покупок, що є його головним напрямом для розширення потенційної виручки, і, таким чином, втрата ринку США, якщо це станеться, стане для застосунку серйозним ударом. Тому компанія офіційно спростувала чутки про розробку окремого застосунку для американського ринку, наголосивши, що її пріоритетом залишається збереження єдиної глобальної платформи. Докладніше — у статті TікToк спростував чутки про розробку окремого застосунку для США.

Але у TikTok як і раніше сотні мільйонів користувачів і в інших регіонах, і з огляду на те, що популярність його можливостей для онлайн-покупок поступово зростає, він створює розширену основу, щоб витримати цей вплив, якщо це буде потрібно.

Справді, TikTok навіть натякнув на це у своєму оновленні:

«Зараз у TikTok зареєстровані мільйони компаній по всій Європі. Від індивідуальних підприємців до глобальних брендів — унікальна система рекомендацій TikTok допомагає компаніям залучати нових клієнтів, яких вони не змогли б знайти іншим способом, без залучення величезної кількості підписників. Експерти Oxford Economics виявили, що діяльність малих і середніх підприємств (МСП) у TikTok принесла 4,8 млрд євро економіці Німеччини, Франції, Італії, Нідерландів та Бельгії і забезпечила більш ніж 51 000 робочих місць».

Немає сумнівів, що TikTok має значний вплив у багатьох відношеннях, хоча він і залишається проблемним через свої зв’язки з китайським урядом і все ще може зіткнутися з обмеженнями на деяких ринках. Втім, навколо платформи існує безліч міфів, які заважають об’єктивно оцінювати її потенціал. Одні вважають, що TikTok підходить лише для розваг, інші думають, що тут неможливо побудувати серйозний бізнес. Спростування цих та інших хибних уявлень — у статті 10 головних міфів про ТікТок.

Але зараз компанія закладає фундамент свого членства в ЄС, що має забезпечити їй добре майбутнє в регіоні.

Related Posts

Leave a Comment