ТікТок додає нові можливості ретаргетингу відвідувачів сайту

by Денис Нагорный
8 просмотры 3 minutes read
TикТок добавляет новые возможности ретаргетинга посетителей сайта

ОНОВЛЕННЯ: TikTok повідомив SMT, що ця опція наразі недоступна у TikTok Ads Manager і ще не була доведена до відома рекламних партнерів.

TikTok надав таку заяву за результатами тесту «Залучена сесія»:

«Ми регулярно експериментуємо з різними функціями та тестами, щоб збирати відгуки й навчатися у нашої спільноти, і деякі тести не завжди перетворюються на фінальні продукти».

Поки що це питання досліджується і не є доступним широкій публіці.

TikTok тестує нову опцію відстеження користувачів, яка має допомогти брендам вимірювати активність поза межами застосунку без використання трекінгових пікселів.

З огляду на попередні суперечки довкола того, що TikTok відстежує дії людей без їх згоди, це виглядає трохи ризиковано. Проте ідея полягає в тому, щоб надати рекламодавцям більше даних, які допоможуть їм зрозуміти, як їх рекламні кампанії у TikTok перетворюються на реальну взаємодію та покупки.

Як повідомляє AdWeek, TikTok співпрацює з обраними партнерами над новою опцією під назвою «Залучена сесія», яка дозволить рекламодавцям таргетувати користувачів, які провели щонайменше 10 секунд на вебсайті або цільовій сторінці ритейлера після переходу за рекламним оголошенням.

За даними AdWeek:

«TikTok стверджує, що новий інструмент створено для “залучення на ваш сайт користувачів із високими намірами”, надаючи при цьому інформацію про метрики залучення, такі як загальна кількість залучених сесій і вартість однієї залученої сесії — показники, які “тісно корелюють з аналітикою сторонніх сервісів, таких як Google та Adobe Analytics”».

Ідея полягає в тому, що ці користувачі, очевидно, достатньо зацікавлені у ваших товарах, щоб перейти за посиланням, тому з більшою ймовірністю здійснять покупку. Можливо, їм просто потрібен додатковий поштовх у цьому напрямку, і ця нова опція може спростити процес. Щоб посилити результат, радимо звернутися до докладного гайда — Як додати посилання в TikTok: Повний гайд — у ньому наочно показано, як перетворити переходи в реальні конверсії, а сам матеріал надихає й надає практичні поради.

Щоправда, як уже зазначалося, для TikTok це ризикований крок у плані приватності користувачів. Деякі звіти свідчать, що TikTok відстежує більше дій, ніж інші застосунки, а окремі критики вважають, що TikTok перевищує межі дозволеного, збираючи дані з пристроїв користувачів.

Використання цієї інформації для рекламного таргетингу може викликати суперечки, проте, загалом, функція виглядає досить безпечною, адже оперує лише базовими даними для ретаргетингу.

Якщо функція Engaged Session стане загальнодоступною, її включать до цілі TikTok «Трафік», і всі формати розміщення в мережі зможуть використовувати її без обмежень. Щоб заздалегідь зрозуміти, які майданчики обрати та як отримати максимум віддачі, варто звернутися до статті Реклама в соцмережах: що вибрати і як просуватися ефективно — матеріал надихає практичними прикладами й додає впевненості у правильності обраного шляху.

На цей момент TikTok продовжує тестування і не планує негайного масштабного запуску.

Related Posts

Leave a Comment