За останніми даними постачальника аналітики застосунків AppFigures, Threads продовжує демонструвати високу динаміку завантажень, тоді як застосунки зі штучним інтелектом продовжують зростати.

Як видно, ChatGPT від OpenAI стало найбільш завантажуваним застосунком у світі в червні, утримуючи перше місце другий місяць поспіль.
Хоча застосунок Gemini від Google тепер також набирає популярність, а Meta стверджує, що її помічник на основі штучного інтелекту є наразі найвикористовуванішим інструментом на базі ІІ у світі.
Але ChatGPT має велику перевагу: його назва тепер асоціюється з використанням ШІ. OpenAI, мабуть, здобула значну перевагу першопрохідця в цьому плані, адже її назва нерозривно пов’язана з ШІ як функціональністю, що, ймовірно, допоможе їй зберегти своє місце в ширшій гонці за ШІ.
Що стосується соціальних мереж, TikTok випередив Instagram за загальною кількістю завантажень за місяць, тоді як Meta продовжує домінувати в загальному рейтингу, маючи чотири з шести найзавантажуваніших застосунків.
І як вже зазначалося, Threads продовжує викликати великий інтерес.
Застосунок-клон Twitter від Meta продовжує набирати популярність серед користувачів X Ілона Маска, а оскільки Meta зараз тестує нову опцію, яка дозволить користувачам реєструвати облікові записи Threads, використовуючи свої облікові дані Facebook, це може призвести до ще одного значного стрибка кількості завантажень. На тлі такої екосистемної інтеграції особливо важливо розуміти, які можливості дає зв’язка соцмереж: у статті Навіщо прив’язувати Instagram до Facebook детально пояснюється, як спільна панель аналітики та єдиний рекламний кабінет спрощують роботу з кампаніями та підсилюють охоплення.
Додатково Meta робить екосистему ще зручнішою для бізнесу: Meta додає нові можливості управління Facebook та Instagram для сторонніх платформ — свіже оновлення, яке розширює інструменти публікації та аналітики, спрощує кроспостинг і допомагає брендам працювати з контентом ще швидше та прозоріше.
Станом на квітень кількість активних користувачів Threads досягла 350 мільйонів, що швидко наближає нас до 600 мільйонів активних користувачів X. Крім того, повідомляється, що Threads практично перевершив X за кількістю користувачів мобільних пристроїв, і цілком ймовірно, що Threads дійсно зможе обігнати X за загальною кількістю користувачів до кінця року.
Звісно, це також залежить від того, чи надаватиме X точні дані про користувачів для справжнього порівняння їх залученості.
Наприклад, Ілон Маск повідомив, що у березні кількість активних користувачів X зросла до 600 мільйонів на місяць, однак у квітні офіційний, підтверджений підрахунок користувачів X в ЄС, який компанія зобов’язана надавати відповідно до своїх нормативних зобов’язань, показав зниження кількості користувачів в ЄС на 10,5% з серпня минулого року.

Отже, X стверджує, що залучає більше користувачів, але офіційні дані показують протилежне.
Сприймайте це як хочете.
У будь-якому разі, схоже, що Threads тепер становить серйозну загрозу для X, і в міру того як дедалі більше користувачів та спільнот об’єднуються, він цілком може використати цей імпульс спілкування, щоб стати більшим гравцем у просторі соціальних мереж.
З погляду маркетингу це може здаватися не таким уже й значним, адже важливо сфокусуватися на тому, де саме активна ваша цільова аудиторія. Проте ширше охоплення у поєднанні з передовими можливостями таргетингу оголошень на основі ШІ в Meta робить Threads ще цікавішим інструментом. Щоб детальніше зрозуміти, як точне налаштування реклами перетворюється на відчутні результати, радимо статтю Навіщо потрібна таргетована реклама в Instagram? — матеріал у позитивному ключі демонструє, як перетворити релевантні покази на реальне зростання бренду.
