Snapchat запустив нову святкову AR-активацію зі вбудованим у застосунок « Snapchat Winter Village », що включає брендовані активації від Chopard, BOSS і Lancôme, все в рамках захопливого досвіду Lens. Паралельно платформа розвиває й інші великі AR-проєкти, наприклад кампанію Snapchat запускає доповнену реальність «Макдоналдленд», де також тестується вплив імерсивного досвіду на сприйняття бренду.
Дана послуга буде доступна в застосунку з 1 по 31 грудня (через карусель Lens) і включає в себе низку фірмових акцій і демонстрацій продукції, з якими ви можете ознайомитися через застосунок. Для брендів, які паралельно ведуть рекламні активності в екосистемі Meta, корисно враховувати рекомендації з матеріалу Meta Shares: поради з оптимізації святкових кампаній, щоб вибудувати єдиний підхід до сезонних промо.
«Snapchat Winter Village використовує технологію доповненої реальності Snapchat, щоб запропонувати новий і захопливий спосіб робити покупки до свят. Користувачі Snapchat можуть відкрити для себе нові товари, дослідити всесвіт кожного бренду або знайти натхнення для подарунків у просторі, яке поєднує зручність онлайн-покупок із задоволенням від відвідування магазину».
Хоча наразі в асортименті представлені лише три бренди, і всі вони є пропозиціями класу люкс. Такий формат особливо співзвучний модним і косметичним маркам, про що добре нагадує огляд 12 найпопулярніших брендів в Інстаграм, де видно, як візуальні рішення впливають на впізнаваність.
Chopard запрошує відвідувачів у вишукану, ніби паперову, інтерпретацію свого бутіка, де м’які текстури кольору слонової кістки формують кожну деталь. Користувачі Snapchat можуть переглядати експозиції, що демонструють фірмові годинники й прикраси Дому, а інтерактивні картки товарів розповідають історію кожного виробу.
Lancôme переносить користувачів Snapchat у сяючий, натхненний поїздом, світ ароматів, переосмислюючи експрес Lancôme над засніженими горами. Усередині рожево-золотого вагона кожен аромат – від нового Vanille Nude до культового La Vie Est Belle – представлений як дорогоцінна знахідка, а історії, що лежать в основі кожного творіння, розкриваються за допомогою доповненої реальності.
BOSS представляє свою Augmented Factory — затишний і святковий простір зі стінами мідного відтінку й рухомими конвеєрними стрічками. У центрі уваги — колекція BOSS x Steiff, де сучасна естетика BOSS поєднується з чарівністю культових плюшевих ведмедиків Steiff і їхньою фірмовою «ґудзиком у вусі».
Праздничні вітрини й сезонні вітріжки зараз з’являються і в інших соцмережах: наприклад, докладніше про підхід коротких відео до новорічного шопінгу можна прочитати в матеріалі TikTok активно просуває святковий шопінг.
Здається, що це тип активації, який краще продемонструє ширший спектр брендів і їхніх сезонних пропозицій, але також можуть існувати обмеження на те, що Snap може включити в один досвід використання Lens. При цьому дослідження показують, що подібні формати безпосередньо пов’язані з результатами продажів, докладніше про це в матеріалі Дослідження показують, що Snapchat забезпечує кращі результати для брендів електронної комерції.
У будь-якому випадку це може стати привабливою рекламною пропозицією, яка може прокласти шлях для подібного брендованого контенту в майбутньому. Для тих, хто працює з молодою аудиторією, особливо важливий контекст того, як платформа сприймається поколінням Z, і тут знадобляться практичні спостереження зі статті Snapchat ділиться порадами про те, як бренди можуть налагодити контакт із поколінням Z.
Зимнее село Snapchat буде доступне протягом грудня користувачам у Франції, США, Великій Британії, Німеччині, країнах Північної Європи, Бенілюксу й Близького Сходу.
SMM-експерт, що створює ефективні стратегії для зростання брендів у соцмережах. Спеціалізується на просуванні, збільшенні охоплення та залученості, знає алгоритми платформ і тренди ринку, допомагає компаніям зростати та утримувати аудиторію.