Snapchat запускає партнерство з TV Show Aligned AR

by Денис Нагорный
11 просмотры 3 minutes read
Snapchat запускает партнерство с TV Show Aligned AR

Компанія Snapchat оголосила про нову співпрацю з британським телеканалом Channel 5, у рамках якої технологія доповненої реальності Snapchat буде впроваджена в нову програму, присвячену вивченню деяких давніх чудес світу.

Як видно з цього прикладу, в межах партнерства можливості доповненої реальності Snapchat будуть представлені глядачам через QR‑код, при скануванні якого вони зможуть активувати AR через камеру Snap, щоб отримати детальнішу інформацію про обговорюване диво. Такий самий принцип працює й у Instagram: цифрова візитка з QR-кодом миттєво скерує аудиторію на ваш профіль, покаже контакти та підкреслить технологічність бренду. Покроково про налаштування цього інструмента читайте у статті Навіщо потрібна цифрова візитка для Instagram? — позитивний матеріал, що демонструє, як поєднати офлайн-точки контакту з онлайн-просуванням.

Як пояснив Snap:

Серіал, що транслюється на каналі Channel 5 у Великобританії, розповідає про подорож Беттані Г’юз, кавалерки ордена Британської імперії, трьома континентами з метою дослідження Семи чудес світу. Вона подорожує давніми місцями Греції, Єгипту та Туреччини, ретельно переглядаючи 2200‑річний «список бажань». Просто відсканувавши QR‑код на екрані телефону, глядачі зможуть віртуально перенестись у різні історичні моменти, щоб дослідити, дізнатись і побачити ці місця. Від подорожі в Давнє царство Єгипту до пірамід у Гізі — до чудових Висячих садів Семіраміди — ці вражаючі локації буде представлено в доповненій реальності.

Це цікавий експеримент із запуском AR‑активації, безпосередньо пов’язаної з телевізійним шоу, що може допомогти підвищити обізнаність про потенціал доповненої реальності для освітніх цілей і розпалити інтерес до AR‑інструментів Snapchat.

А з появою AR‑окулярів, які розробляє Snap та інші компанії, це може стати цінною точкою входу для ширшої аудиторії, яка, можливо, раніше не належала до традиційного ядра користувачів Snap.

Користувачі Snapchat здебільшого молоді — і, найімовірніше, не входять до цільової аудиторії цієї програми. Але завдяки новому партнерству більше телеглядачів зможуть спробувати передові можливості AR‑технологій від Snap, що може прокласти шлях до ширшого охоплення та резонансу у сфері доповненої реальності. Водночас важливо, аби молода аудиторія могла користуватися такими технологіями безпечно. Саме тому Інстаграм додає більше функцій захисту для молодих користувачів — платформа посилює вікові налаштування, що дозволяє підліткам досліджувати AR-новинки без зайвих ризиків і робить співпрацю Snap ще перспективнішою.

У будь-якому разі, це цікава співпраця й ще один крок Snap до розширення своєї аудиторії.

Докладніше про співпрацю Snapchat з Channel 5 можна дізнатися тут.

Related Posts

Leave a Comment