Pinterest опублікував свій останній звіт про ефективність, у якому показано двозначне зростання кількості користувачів і доходів порівняно з минулим роком.
Хоча зростання кількості користувачів на ключових ринках збуту залишається на тому ж рівні, а в Європі навіть знизилося, це може обмежити очікування щодо його можливостей.
По-перше, про користувачів. Кількість активних користувачів Pinterest досягла 578 мільйонів на місяць, що на 8 мільйонів більше, ніж у першому кварталі.

Як видно на цій діаграмі, все зростання аудиторії Pinterest припало на категорію «Решта світу», де з’явилося 9 мільйонів додаткових користувачів.
Однак серйозне занепокоєння викликає той факт, що Pinterest втратив 2 мільйони активних користувачів у Європі та залишився на тому ж рівні у США порівняно з попереднім кварталом.
Це проблема, оскільки ці ринки приносять більшу частину доходу Pinterest:

Як бачите, Pinterest порівняно мало заробляє на користувачах за межами цих регіонів. Тому, хоча його зростання на ринках, що розвиваються, відкриває гарні перспективи в майбутньому, незрілість відповідних секторів цифрової реклами означає, що Pinterest зараз не генерує значної кількості грошей, незважаючи на зростання в цих регіонах.
Хоча це й позитивний момент для маркетологів, Pinterest також повідомляє, що користувачі покоління Z тепер становлять половину його користувацької бази.
Що стосується виручки, Pinterest за квартал приніс $998 млн, що на 17% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Таким чином, Pinterest стає дедалі успішнішим у монетизації своєї аудиторії та максимальному використанні своїх можливостей, але, знову ж таки, ви можете бачити, наскільки він залежить від ринків США та ЄС, тому зниження темпів зростання викликає занепокоєння.
Але за наявності 578 мільйонів користувачів, більшість з яких заходять на платформу з наміром здійснити покупку, у зростаючому бізнесі онлайн-торгівлі Pinterest є і багато хорошого, а його вдосконалені інструменти пошуку та здійснення покупок допомагають зробити його більш цінним інструментом для багатьох.
Pinterest і далі розвивається в цьому напрямі, пропонуючи поліпшені рекомендації пінів, AI-колажі та вдосконалений візуальний пошук. Докладніше — Pinterest ділиться порадами про те, як створити свою спільноту пінів.

Таким чином, застосунок усе краще конвертує свою аудиторію в дохід, що є позитивним знаком для нього. І навіть за поточного рівня використання, якщо він зможе й надалі залучати більше можливостей для продажів, це як і раніше буде вигідною бізнес-пропозицією. Однак аналітики ринку можуть бути стурбовані можливим обмеженням зростання в цьому напрямі, якщо його аудиторія на ключових ринках стабілізується.
І, гадаю, усе вказує на те, що це можливо, принаймні у США, де Pinterest за останній рік збільшив кількість користувачів усього на 3 мільйони. У ЄС за той самий період, попри нинішнє зниження, кількість користувачів зросла на 7 мільйонів, тому поки що рано говорити про те, що там справи йдуть на лад. Але, схоже, всі американські користувачі, які могли б бути зацікавлені, вже ознайомилися з платформою, а це означає, що Pinterest потрібно буде максимально використати можливості свого основного ринку з точки зору доходів.
І, судячи з усього, це дійсно так, тож у платформи є багато переваг, принаймні на цьому етапі її розвитку.
Якщо його показники в ЄС і далі падатимуть, це викликатиме занепокоєння, а якщо знизяться показники виручки, це стане ще одним чинником, за яким варто стежити. Втім загалом, схоже, Pinterest успішно монетизує наявні ресурси й розвиває функції для покупок, навіть якщо й не залучає велику кількість нових користувачів. Деталі та прикладні поради — Pinterest ділиться порадами про те, як максимально ефективно використовувати маркетингові пін-акції.