Meta розширює можливості реклами статусу WhatsApp

by Денис Нагорный
6 просмотры 4 minutes read
Meta расширяет возможности рекламы статуса WhatsApp

Meta розширює можливості реклами в WhatsApp: тепер рекламодавці Meta можуть показувати рекламу з переходом за кліком у повідомлення, яка веде до оновлення статусу WhatsApp, а не до безпосереднього чату.

У червні Meta запустила рекламу в WhatsApp Status, яка дозволяє рекламодавцям показувати свої рекламні акції між повноекранними оновленнями статусу WhatsApp від друзів.

Meta також пропонує рекламу Click-to-Message з Facebook та Instagram, яка дозволяє брендам ініціювати пряме спілкування з потенційними клієнтами зі своїх рекламних роликів.

А тепер Meta також пропонує деяким рекламодавцям можливість об’єднати ці два варіанти.

За словами Мети:

Ви можете створювати рекламу, яка переходить у WhatsApp, і використовувати розміщення у статусі WhatsApp. Реклама у статусі WhatsApp буде відображатися тільки на вкладці «Оновлення», де знаходяться статуси й канали, і яка відділена від особистих чатів і дзвінків. Коли люди натискають на вашу рекламу, вони перенаправляються безпосередньо в чат із вашою компанією у WhatsApp.

Таким чином, по суті, це те саме, що й наведена вище реклама статусів WhatsApp, але користувачі зможуть переходити до цих рекламних акцій із Facebook або IG, що надасть вам більшу повноекранну презентацію ваших акцій із закликом до дії в чаті. Для маркетолога це гарний приклад того, як різні соцмережі пропонують схожі інструменти, але з різним масштабом охоплення й залученості. Facebook дає потужні інтеграції з рекламою, Instagram підсилює візуальну складову, а TikTok компенсує це вірусністю й органікою. Повне порівняння — у статті Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok.

Це може стати ще одним способом підвищити залученість у WhatsApp, який стає все більш популярним майданчиком для обговорень у дедалі більшій кількості регіонів. Справді, число користувачів WhatsApp у США досягло 100 мільйонів, і, враховуючи, що реклама з кліками для надсилання повідомлень підвищує ефективність і набирає популярність серед брендів, це може стати ще одним чинником, що впливає на вашу ширшу стратегію взаємодії з метаданими.

Meta повідомляє, що реклама статусів у WhatsApp поки доступна не в усіх регіонах, тому у вас може не бути доступу до неї. Але для тих, у кого вона є, скоро з’явиться більше способів привернути увагу й викликати відгук за допомогою ваших рекламних акцій, організованих у приватних повідомленнях.

WhatsApp додає нові можливості групових дзвінків

Росія обмежує використання WhatsApp і Telegram

Meta запускає оновлені сповіщення про шахрайську активність у WhatsApp

Related Posts

Leave a Comment