Meta додає нові можливості для надсилання подальших повідомлень брендам

by Денис Нагорный
4 просмотры 4 minutes read
Мета добавляет новые возможности для отправки последующих сообщений брендам

Оскільки все більше компаній шукають способи спілкування з потенційними клієнтами через обмін повідомленнями, Meta прагне допомогти брендам підтримувати зв’язок у реальному часі, додавши подальші сповіщення в Messenger для важливих оновлень замовлень.

Це завжди було делікатним питанням для бізнес-комунікацій, адже йдеться про вторгнення в особисті повідомлення людей — тобто в більш інтимний простір.

Однак останнє оновлення бізнес-повідомлень Meta спрямоване на підтримання правильного балансу в цій сфері, а також на розширення можливостей для подальшої взаємодії.

За словами Meta:

«Своєчасна комунікація відіграє вирішальну роль у підвищенні задоволеності клієнтів і зміцненні їхньої лояльності. Хоча клієнти часто використовують чат для покупок, запису на прийом або пошуку підтримки, компаніям часто складно надсилати важливі подальші повідомлення — наприклад, оновлення замовлень, нагадування про зустрічі чи повідомлення про зміни в акаунті. Без цих своєчасних повідомлень компанії ризикують втратити залучення та довіру клієнтів. Щоб вирішити цю проблему, ми впроваджуємо сервісні повідомлення в Messenger, які дозволяють компаніям легко надсилати важливі оновлення після покупок, подій або дій в акаунті, використовуючи попередньо схвалені шаблони Meta».

Таким чином, ваші можливості відповіді будуть обмежені — ви не зможете надсилати звичайні повідомлення всім, хто коли-небудь контактував з вами. Однак Meta прагне надати брендам більше варіантів надсилання подальших сповіщень, щоб покращити взаємодію з клієнтами.

Нові подальші повідомлення Meta будуть доступні через шаблонні сповіщення на основі типу повідомлення.

На даний момент Meta пропонує три варіанти подальших дій:

  • Оновлення після покупки
  • Підтверджене оновлення події
  • Повідомлення про оновлення акаунта

Отже, існують обмеження на типи оновлень, які ви можете надсилати (наприклад, ви не можете надсилати рекламні повідомлення через цю опцію). Також подальші повідомлення підпорядковуються загальним правилам Meta для маркетингових повідомлень, які включають чіткіші вказівки щодо кількості дозволених повідомлень.

Ваші подальші повідомлення можна персоналізувати — наприклад, вказати ім’я клієнта, місцезнаходження, дату події чи зустрічі тощо. Ви також можете створювати власні шаблони сервісних повідомлень, але для цього обов’язково потрібно використовувати шаблонну структуру.

Це може бути зручним варіантом, особливо з огляду на те, що дедалі більше людей переходить до DM-спілкування та взаємодіє через особисті повідомлення.

Такий більш прямий і тісний контакт може стати потужною частиною бренду — але важливо поважати цей простір і не перевантажувати його.

Службові повідомлення Meta в Messenger вже доступні на платформі Messenger для всіх розробників, компаній та користувачів у Філіппінах, Таїланді, США та В’єтнамі. Це відкриває нові можливості для взаємодії з аудиторією та персоналізованої підтримки. У такому контексті особливо важливо грамотно обрати платформу для просування. Якщо ви саме перед таким вибором — радимо прочитати матеріал Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok. У ньому зібрано детальний огляд переваг кожної соцмережі, щоб допомогти вам ухвалити правильне стратегічне рішення.

Related Posts

Leave a Comment