Шукаєте способи підвищити ефективність реклами у Facebook та Instagram у прийдешній святковий сезон? Готовий план під рукою: чекліст налаштувань, ідеї креативів і розбір дієвих плейсментів — усе в матеріалі Реклама в соцмережах: що вибрати і як просуватися ефективно — швидкий апгрейд кампаній перед піками попиту.
Це може допомогти.
Meta опублікувала кілька нових порад про те, як максимально ефективно використовувати можливості розміщення реклами в додатку, яке також значною мірою спирається на інструменти штучного інтелекту, що розвиваються, для таргетингу реклами. Докладніше — Погляд на «правила цінності» Meta для конкретних підходів до таргетингу реклами.
За словами Мети, ситуація поліпшується.
За словами генерального директора Meta Марка Цукерберга, висловленими ним минулого тижня під час телефонної конференції, присвяченої доходам за другий квартал:
Що стосується реклами, високі результати в цьому кварталі значною мірою зумовлені підвищенням ефективності та продуктивності нашої рекламної системи за допомогою ШІ. У цьому кварталі ми розширили нашу нову модель рекомендацій на базі ШІ для реклами, включивши нові майданчики, і підвищили її ефективність за рахунок використання більшої кількості сигналів і ширшого контексту. Це призвело до збільшення конверсій реклами приблизно на 5% в Instagram і на 3% у Facebook.
Більше деталей — у матеріалі Цукерберг виклав своє бачення розвитку ШІ.
Тому варто звернути увагу на останні поради Meta щодо розміщення:
1. Використовуйте всі місця розміщення
Meta стверджує, що рекламодавці повинні залишати вибраними всі розміщення у Facebook, Instagram, Messenger, Threads та Audience Network, використовуючи розміщення Advantage+.
«Це дозволить системі доставки Meta розподіляти ваш бюджет між кількома місцями розміщення залежно від того, де вони, ймовірно, покажуть найкращий результат».
Тому замість того, щоб обмежувати свої кампанії лише тими регіонами, де, на вашу думку, активна ваша аудиторія, Meta пропонує дозволити своїй рекламній системі знаходити найбільш релевантних людей у своїх додатках.
2. Використовуйте різноманітні активи
Завдяки розвитку креативних елементів ШІ Meta тепер стало простіше, ніж будь-коли, створювати кілька креативів для кожної кампанії, що Meta також рекомендує.
Використовуйте креатив Advantage+ у поєднанні з місцями розміщення Advantage+, щоб забезпечити розміщення потрібного креативу у потрібному місці та підвищити ймовірність того, що ваша реклама знайде відгук у вашої аудиторії. Розгляньте можливість налаштування ресурсів місць розміщення, щоб адаптувати креатив до різних місць показу.
Різноманітні інструменти штучного інтелекту Meta тепер дозволяють вам використовувати широкий спектр можливостей налаштування та створення реклами, і, як і у випадку з розміщенням на платформах, наявність більшої кількості креативних варіантів для показу різним користувачам допоможе розширити ваші можливості.
3. Використовуйте елементи керування розміщенням там, де це необхідно
Нарешті, Meta радить, що якщо у вас є жорсткі обмеження і вам потрібен більший контроль над тим, де показуватимуться ваші оголошення, вам слід використовувати елементи керування розміщенням на рівні акаунта, щоб виключити певні місця розміщення або платформи.
«Однак майте на увазі, що це може обмежити ефективність розміщення Advantage+».
Отже, головна порада Meta полягає в тому, щоб використовувати різні інструменти ШІ для максимальної реалізації своїх можливостей і обмежувати їх лише у разі крайньої необхідності. Адже якщо ви дозволите інструментам ШІ-таргетингу працювати, це має підвищити ефективність.
І зрештою, на думку Meta, її системи штучного інтелекту зможуть взяти на себе весь процес розміщення реклами — від її створення до таргетингу та призначення ставок, — і вам залишиться лише завантажити свою URL-адресу для контексту.
Ми поки не досягли цієї мети, але компанія Meta впевнена, що її рекламні системи на базі штучного інтелекту дадуть вам кращі результати. Щоб зрозуміти, де ці інструменти спрацюють сильніше і як розподілити бюджет між майданчиками, перегляньте Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok — там наочно показано, у яких сценаріях кожна мережа дає максимальну віддачу.