Meta анонсує нові можливості реклами в Reels і Threads

by Денис Нагорный
5 просмотры 5 minutes read
Meta анонсирует новые возможности рекламы в Reels и Threads

Компанія Meta на своєму щорічному саміті з побудови бренда анонсувала кілька нових варіантів реклами, включаючи додаткові можливості для реклами у форматі Reels, нові формати реклами для Threads і додаткові кваліфікатори, які допоможуть керувати таргетингом реклами на базі штучного інтелекту.

Передусім, про рекламні акції Reels. Meta розширює охоплення реклами Reels, дозволяючи рекламодавцям розміщувати свою рекламу поруч із популярним контентом Reels. Це відкриває для брендів нові можливості швидкого просування та потрапляння в рекомендації. Reels стають не лише форматом для охоплень, а й ефективним інструментом монетизації. Докладніше дивись у статті Навіщо потрібні Reels в Instagram?.

Як пояснила Мета:

«Трендова реклама Reels використовує штучний інтелект для відбору найбільш актуальних і культурно релевантних рекламодавців Reels, надаючи рекламодавцям доступ до захопливого і безпечного для бренда відеоконтенту, який переносить їх бренд у світ культури. Доступні підбірки включають у себе весь трендовий контент загалом або окремі категорії, такі як тварини та домашні улюбленці, краса і мода, автомобілі, спорт, і наступного року їх буде ще більше».

Це може допомогти вам збільшити охоплення ваших рекламних акцій, розміщуючи їх поруч із найпопулярнішим контентом, і Meta стверджує, що попередні тести показали, що трендові оголошення Reels можуть підвищити невозброєну впізнаваність на 20%.

Meta повідомляє, що трендові оголошення Reels тепер будуть доступні всім зацікавленим рекламодавцям, які мають торгового представника Meta.

У Threads Meta також пропонує більше варіантів реклами, включаючи карусельну рекламу і розширені формати зображень.

Як ви бачите в цих прикладах, незабаром у вас з’явиться більше можливостей для просування Threads, включаючи рендеринг 4:5 для одиночних зображень і відеореклами.

Тим часом, рекламні оголошення в каталозі Threads працюватимуть як розширення рекламних акцій каталогу Meta Advantage+, надаючи ще один засіб для розширення ваших кампаній.

Нарешті, Meta також дозволить брендам, у яких немає акаунта Threads, розширити свої кампанії в Instagram або Facebook до Threads, використовуючи свої публікації у Facebook і IG як основу для своїх акцій у Threads.
Мета також повідомила, що троє з чотирьох користувачів Threads тепер підписані щонайменше на одну компанію, що говорить про наявність рекламного інтересу до застосунку.

Щодо таргетингу реклами, компанія Meta оголосила, що тепер бренди можуть використовувати ціннісні правила для визначення цілей упізнаваності та залученості, що допоможе Meta в таргетингу реклами на базі штучного інтелекту.

За допомогою правил цінності рекламодавці можуть вказати, яку аудиторію вони цінують найбільше, що потім дозволить системі Meta віддавати пріоритет саме цим людям. Це може призвести до додаткових витрат на таргетинг, але зате дає маркетологам більше можливостей контролювати охоплення реклами.

Крім того, тепер, коли докладні виключення таргетингу видалені, з’являється ще одна можливість контролювати особливості таргетингу вашої реклами,

«Перші результати показують, що кампанії, які використовують правила цінності, забезпечують удвічі більше конверсій із високою цінністю порівняно з традиційними кампаніями».

Як уже зазначалося, правила цінності раніше були доступні тільки для кампаній із продажів і просування застосунків, але тепер вони розширені й включають цілі з підвищення упізнаваності та залученості.

Meta також покращує правила оптимізації перегляду цільової сторінки, забезпечуючи більшу гнучкість у забезпеченні оптимальної відповіді, що може допомогти вам охопити найбільш зацікавлену аудиторію відповідно до ваших цілей.

Кілька корисних оновлень, які можуть врахувати ваш план маркетингу на свята. У цей період особливо важливо розуміти, яка соцмережа дасть найбільший ефект. Instagram підходить для візуальних кампаній та інфлюенсерів, Facebook — для спільнот і детального таргетингу, а TikTok — для вірусного контенту та швидких продажів. Порівняння можливостей дивись у статті Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok.

Детальніше про останні оновлення реклами Meta можна дізнатися тут.

Related Posts

Leave a Comment