Друзі мої, ласкаво просимо в майбутнє…

Це скріншот нового VR-досвіду «Макдоналдленда» від McDonald’s , який стане доступним на платформі Horizon Worlds від Meta цього тижня.
Віртуальний світ McDonald’s включає інтерактивні мініігри, тематичні зони та можливість взаємодії з класичними персонажами McDonald’s. Також тут є приховані колекційні предмети та ігрові носимі пристрої.

Є й реальний зв’язок: McDonald’s також запускає тематичну страву, яка йде в комплекті з сувенірним набором.
Як повідомляє Upload VR , McDonalds розробив свій новий VR-досвід спільно з медіаагентством Admerasia, створивши повністю імерсивне VR-середовище, яке можна випробувати й в Інтернеті (звичайно, не у VR).
І якщо бачення метавсесвіту Meta коли-небудь стане реальністю, воно цілком може стати майбутнім цифрової взаємодії, надаючи людям можливість занурюватися в індивідуальні тематичні середовища віртуальної реальності, пов’язані з покупками у реальному світі.
Хоча нинішній стан трохи нагадує мені оце:

Пам’ятаєте це зображення, яке генеральний директор Meta Марк Цукерберг опублікував у 2022 році, викликавши насмішки . Базові текстури та графіка Макдоналдленда виглядають практично так само, що не відображає всіх можливостей віртуальної реальності й того, наскільки просунутими з часом стають VR-можливості Meta.
Тобто сам факт того, що бренд здатен створити захопливий світ віртуальної реальності, — це величезний крок, а базова графіка, з огляду на те, що її потрібно візуалізувати в повністю імерсивному середовищі, має сенс. І вона не гірша, ніж у Roblox, у якого мільйони юних користувачів, тож, якщо зважити всі ці чинники, це серйозне завдання, яке може знайти відгук у цільової аудиторії.
Але це нікого не вражає, і хоча це цілком може бути технічним досягненням, я не думаю, що це спонукатиме значно більше людей купити гарнітуру Quest.
Але для віртуальної реальності (VR) і для метавсесвіту Meta, який усе ще актуальний, поки що рано говорити, попри те, що останнім часом Цукерберг і компанія переключили свою увагу на ШІ.
Варто зазначити, що Meta також розробляє передові інструменти для створення віртуальної реальності , які зрештою дозволять будь-кому створити власне середовище віртуальної реальності, просто запустивши його в роботу й дозволивши інструментам штучного інтелекту Meta створити внутрішній код для підтримки цієї концепції.
І в міру того, як VR-рендеринг Meta удосконалюватиметься, це може призвести до по-справжньому захопливих вражень.
Але поки що рано про це говорити, і бренди все ще вивчають можливості віртуальної реальності, метавсесвіту, ігрових світів тощо.
Тому, хоча зараз це може здатися не таким уже вражаючим, McDonald’s працює над тим, щоб іти в ногу з часом і створювати інструменти, які дозволять йому залишатися на виду всюди, де змінюється увага.
І якщо McDonald’s інвестує у VR, це, ймовірно, ознака того, що це серйозна можливість, яка з’явиться в найближчому майбутньому.