LinkedIn розширює доступ рекрутерів до функції створення резюме вакансій за допомогою штучного інтелекту, що допомагає потенційним роботодавцям гарантувати, що в оголошеннях про вакансії вказані відповідні ключові терміни та навички, що дозволяє краще узгодити їх із системами рекомендацій LinkedIn.

Ця опція вже деякий час доступна в окремих регіонах, тоді як LinkedIn також удосконалює свої списки на платформі Recruiter, щоб підвищити їхню точність.
Тепер ще більше менеджерів сторінок компаній у LinkedIn у більшій кількості регіонів зможуть використовувати ШІ для розміщення вакансій. Це зменшує рутину: швидкий драфт опису за брифом, перевірка на відповідність бренд-гайду, автопереклади, підказки щодо ключових навичок і рівня кандидата. Щоб інтегрувати це у воронку найму й не обмежуватися лише «генерацією тексту», стане у пригоді матеріал Підказки ШІ, що виходять за рамки створення контенту — про сценарії автоматизації (JD, відповіді кандидатам, Q&A, аналітику відгуків) та метрики для відстеження (CTR вакансії, cost per applicant, quality of hire).
Як пояснює LinkedIn, її згенеровані ШІ резюме вакансій наразі доступні «для підгрупи учасників LinkedIn, які використовують публікації про вакансії LinkedIn у США, Індії, Великій Британії, Канаді та Австралії».
Спочатку ця опція була доступна лише в США та Канаді, але тепер до неї отримують доступ і інші регіони, пропонуючи розширену допомогу ШІ в процесі розміщення вакансій.
Розширення в Індію має велике значення, адже Індія нині є третім за величиною ринком користувачів LinkedIn після США та Європи. Це відкриває більше інвентарю для B2B-кампаній і зручний плацдарм для брендів експертизи: локалізуйте сторінки та креативи (EN/HI), плануйте публікації під IST, тестуйте Thought Leader Ads і Lead Gen Forms, для масштабування — look-alike за індійськими конверсіями. Практичні акценти й формати — у матеріалі LinkedIn демонструє охоплення та рекламний потенціал брендів.

Платформа швидко розвивається в Індії, і зараз вона стає для неї більш пріоритетною, оскільки розробляє нові інструменти та інновації.
Для LinkedIn це, принаймні на даний момент, означає все більше можливостей на базі штучного інтелекту.
Описання вакансій за допомогою ШІ допомагають менеджерам із підбору персоналу швидше створювати якісні описи вакансій. Використання цієї функції дозволяє витрачати менше часу на створення опису вакансії з нуля і більше — на інші аспекти підбору персоналу.
LinkedIn стверджує, що цей процес використовує дані та знання про навички з усієї платформи для складання більш резонансних описів вакансій.
«Як вхідні дані використовуються назва посади, місце роботи, компанія, тип робочого місця та тип роботи, які надаються нам під час відкриття вакансії».
LinkedIn стверджує, що ці згенеровані ШІ резюме допоможуть роботодавцям скласти більш точні описи вакансій, на які вони наймають співробітників, хоча вони не обов’язково будуть кращими, ніж огляди, створені людиною.
Використання описів вакансій за допомогою ШІ не означає, що чернетка буде краще відповідати вашій посаді, ніж якби ви написали її самостійно. Ми сподіваємось допомогти менеджерам із найму заощадити час на складання та редагування описів вакансій і використати підхід, заснований на навичках, для складання опису вакансії для вас. Хоча ми прагнемо забезпечити якість, іноді можливі помилки, і описи вакансій можуть містити не всю необхідну інформацію. Вам усе одно потрібно буде перевірити опис вакансії, щоб упевнитися, що він відповідає вашій посаді, і внести необхідні зміни перед публікацією.
Таким чином, це допоміжний інструмент, а не заміна справжньому людському досвіду та знанням. Але він може бути зручним способом переконатися, що ваші вакансії у LinkedIn відповідають необхідним елементам, щоб ваша вакансія була представлена потрібним людям у додатку.
І тепер він доступний ще більшій кількості користувачів.
Можливо, варто спробувати розмістити нову вакансію і подивитися, як LinkedIn визначає навички, необхідні для вашої роботи.