LinkedIn розширює доступ до новинної розсилки та анонсує преміум-пакет для малого та середнього бізнесу

by Денис Нагорный
4 просмотры 4 minutes read
LinkedIn расширяет доступ к новостной рассылке и анонсирует премиум-пакет для малого и среднего бизнеса

LinkedIn тепер дозволить усім користувачам створювати розсилки, незалежно від того, скільки в них підписників у додатку, а також додасть нову опцію, яка допоможе малому бізнесу підвищити залученість в застосунку.

Передусім, про новинні розсилки. LinkedIn оновив вимоги до доступу, і тепер усі учасники можуть створювати новинні розсилки в застосунку.

Розсилки LinkedIn спочатку були доступні лише користувачам із більш ніж 150 підписниками та/або тим, хто підписався на функцію «Режим автора». Але після закриття цього режиму торік LinkedIn зробив розсилки більш доступними, запропонувавши ще один формат контенту.

І це варто розглянути.

Минулого року LinkedIn повідомив про зростання залученості до новинних розсилок: кількість користувачів, які публікують статті на платформі, збільшилася на 59%, а залученість у розсилках зросла на 47%. Також зазначено, що в застосунку публікується понад 184 000 розсилок.

Варто зауважити, що для створення розсилки на сторінках компанії як і раніше потрібно мати понад 150 підписників, але для індивідуальних користувачів ця функція тепер доступна без обмежень, тож можна почати пропонувати свою концепцію учасникам LinkedIn.

З іншого боку, LinkedIn також розробляє нову опцію підписки Premium для малого та середнього бізнесу, яка більше відповідає їхнім конкретним потребам і містить цікаву нову можливість взаємодії.

Пропозиція Premium Business Suite, що ще перебуває на ранній стадії тестування, надасть МСБ багато стандартних додатків Premium, зокрема можливість запрошувати відвідувачів сторінки стати підписниками та демонструвати свої продукти або послуги в блоці «У центрі уваги».

Але в розробці є нова опція заохочення — щомісячні кредити для фінансування реклами в LinkedIn.

За даними LinkedIn:

«Просування учасників LinkedIn за допомогою функції Premium дозволяє використовувати щомісячні бонусні кредити для підвищення ефективності маркетингових кампаній. Ці кредити збільшують видимість публікацій для ширшої аудиторії. Ви отримуєте 50 доларів США на місяць для просування своїх публікацій, щоб охопити більше людей і підвищити впізнаваність».

Таким чином, представники МСБ зможуть отримувати щомісячні рекламні кредити в рамках своєї преміум-підписки, що допоможе збільшити їхню присутність у застосунку. LinkedIn і зараз пропонує одноразові рекламні кредити в межах деяких преміум-пропозицій, але це буде версія з регулярним поповненням, що відкриває більше можливостей.

І ще одне:

«Долучайтеся до обговорень із найкращими потенційними клієнтами: беріть участь у дискусіях із ключовими людьми, щоб підвищити свою видимість і залученість у мережі LinkedIn. Ці публікації — приклади взаємодії з найкращими потенційними клієнтами з вашої цільової аудиторії».

Таким чином, LinkedIn, ймовірно, виділятиме релевантні обговорення, до яких ви можете долучатися як від особи співробітника, так і від імені компанії, щоб посилити зв’язки й досягати кращих бізнес-результатів. Практичний крок: підпишіться на тематичні хештеги та спільноти, увімкніть сповіщення для ключових гілок і пропишіть регламент відповідей для SMM-менеджерів та амбасадорів бренду. Детальніше — LinkedIn демонструє охоплення та рекламний потенціал брендів.

Це може стати корисним доповненням, що дає вам більш прямі підказки щодо того, як використовувати застосунок і охоплювати осіб, які ухвалюють рішення, на яких ви хочете вплинути. У зв’язці з CRM це спрощує кваліфікацію лідів: ШІ може лишити заявку, уточнити доступність, призначити дзвінок/зустріч і зафіксувати результат. Докладно про сценарії, обмеження та доступність — у матеріалі Штучний інтелект Google тепер зможе телефонувати компаніям і робити запити від вашого імені.

LinkedIn повідомляє, що пакет Premium Business Suite орієнтований на надання простих інструментів для малого та середнього бізнесу, але поки не готовий до повного запуску. Платформа обіцяє незабаром поділитися детальнішою інформацією.

Related Posts

Leave a Comment