LinkedIn додає нові анімації для професійних оголошень

by Денис Нагорный
4 просмотры 3 minutes read
LinkedIn добавляет новые анимации для профессиональных объявлений

Ваші оголошення в LinkedIn оновлюються: сьогодні LinkedIn запускає оновлений набір анімацій і зображень досягнень, які нададуть цим публікаціям новий вигляд у стрічці новин.

Як ви, без сумніву, знаєте, у LinkedIn є низка вбудованих GIF-файлів і шаблонів зображень, які можна використовувати разом із різними професійними досягненнями та оголошеннями, включно з тим самим сонечком, тими самими літаками, кексом тощо.

Хоча LinkedIn тривалий час використовував одні й ті самі анімації, вони фактично втратили привабливість і резонанс. Ба більше, наприкінці минулого року LinkedIn перестав використовувати деякі з них, але тепер впроваджує оновлену графіку, що допоможе зробити ваші професійні публікації помітнішими.

Як пояснила Сара Альперн, керівниця відділу дизайну LinkedIn:

«Починаючи з сьогодні, ви побачите 16 нових анімацій, які будуть доступні для вибору під час публікації постів про нову роботу, проєкт, важливу віху або річницю. Ви зможете обрати те, що відповідає вашому особистому стилю та посланню. Спосіб публікації залишиться майже незмінним, але нові візуальні ефекти допоможуть вашій історії засяяти ще яскравіше».

Як видно з наведеного вище прикладу, LinkedIn пропонує низку нових анімацій для ваших професійних оголошень, усі з яких анімовані тією чи іншою мірою.

Вибухають феєрверки, розквітають квіти, перегортаються сторінки. Це прості анімації, які активуються під час прокручування сторінки, привертаючи більше уваги користувачів до ваших оновлень.

Отже, це свіжий погляд на те, що для багатьох стало доволі буденним елементом.

Що, мабуть, добре, але, знову ж таки, не впевнений, що це має якесь значення для користувачів, які бачать ці публікації у стрічці. Втім, повнорозмірні GIF-зображення справді вирізняються й можуть допомогти привернути більше уваги до ваших оголошень та оновлень.

Тож це не велике функціональне оновлення, але цікаве, здатне зробити вашу стрічку LinkedIn трохи свіжішою.

Для брендів це привід переглянути контент-мікс: оновити закріпи, протестувати формати дописів і уточнити таргетинг під B2B-аудиторію. Деталі та практичні підказки — LinkedIn демонструє охоплення та рекламний потенціал брендів.

Ну, принаймні доти, доки й ці не набриднуть.

Related Posts

Leave a Comment