LinkedIn додає ще одну гру до своєї колекції внутрішньоігрових головоломок. Останнім поповненням у списку стала Mini Sudoku.

Як видно з цих знімків екрана, нове змагання LinkedIn із судоку додасть ще одну можливість позмагатися з колегами та компаніями за інтелектуальну першість за допомогою головоломок, які дозволяють змагатися у кмітливості з іншими учасниками LinkedIn.
Mini Sudoku від LinkedIn — це варіант оригінальної гри «Судоку», розроблений спільно з триразовим чемпіоном світу із судоку Томасом Снайдером, якого LinkedIn також називає «майстром головоломок LinkedIn». Що б це не означало.
Як і інші головоломки LinkedIn, Mini Sudoku пропонуватиме щоденні завдання та показуватиме основні моменти ваших ігрових досягнень.

Ігри LinkedIn розраховані на швидкий, захопливий та зворотний геймплей, і наразі команді LinkedIn, схоже, вдається досягти успіху в цьому напрямку.
LinkedIn повідомляє, що 86% учасників, які грають у головоломки, повертаються, щоб спробувати ще раз наступного дня, а 82% продовжують грати через тиждень.
Насправді це трохи більше, ніж коли LinkedIn востаннє публікував цю статистику, що свідчить, принаймні з точки зору утримання, що ігри LinkedIn позитивно впливають на залученість.
До речі, LinkedIn також стверджує, що представники покоління Z — найактивніші гравці. З огляду на те, наскільки глибоко ігрова культура закорінена серед молодої аудиторії, це цілком логічно.
Хоча LinkedIn не повідомляє, скільки саме учасників грають у його ігри щодня.
Ще в березні, коли LinkedIn додав свою попередню гру (під назвою Zip), компанія заявила, що «мільйони професіоналів» щодня грають у її потокові ігри, і тепер їхня загальна кількість становить шість.

Однак, як це часто буває з LinkedIn, примітки до фактичних даних залишаються досить розмитими, що ускладнює точне визначення, наскільки ігри вплинули на загальний рівень залученості.
Тому що в масштабах LinkedIn, де зараз 1,2 мільярда користувачів, «мільйони» можуть становити значну частку, а можуть і взагалі не становити. Тож, хоча LinkedIn і повідомляє, що люди, які грають в ігри, регулярно повертаються до них, ми не маємо точної інформації про реальну популярність цих ігор серед користувачів загалом. Плануючи активності, варто спиратися на власні метрики: частку охопленої ЦА, частоту повернень і вплив формату на лідогенерацію. Більше контексту та висновків для маркетологів — у матеріалі LinkedIn демонструє охоплення та рекламний потенціал брендів.
У будь-якому випадку, LinkedIn, безумовно, задоволений своєю роботою та тим ефектом залучення, який отримує від головоломок у застосунку.
А оскільки платформа продовжує повідомляти про «рекордні рівні» залученості квартал за кварталом, можливо, ігри справді вписуються в концепцію професійної соцмережі.