Додаток-клон Twitter від Meta продовжує зростати: кількість активних користувачів Threads на місяць (MAU) досягла 400 мільйонів порівняно з 350 мільйонами у квітні.

Завдяки оновленню Threads зберігає стабільні темпи зростання, тоді як Meta також повідомила про збільшення часу, проведеного в додатку, оскільки вона продовжує вдосконалювати алгоритм Threads.
Як заявив керівник Instagram Адам Моссері:
«Кілька тижнів тому в Threads щомісяця було понад 400 мільйонів активних людей. Останні два роки були доволі динамічним розвитком. Все почалося з божевільної ідеї конкурувати з Twitter, а потім перетворилося на значущу платформу, що сприяє відкритому обміну думками. Я вдячний усім вам за те, що зробили це місце таким, яким воно є сьогодні».
Останнє оновлення означає, що Threads зберігає загальну траєкторію зростання та наближається до показника X за загальною кількістю активних користувачів на місяць (MAU).

Хоча я не певен, наскільки вірю заявам про активних користувачів X.
Тому що, хоча Ілон Маск і стверджує, що у X зараз 600 мільйонів активних користувачів на місяць, фактичні дані — як надані самим X, так і сторонніми постачальниками аналітики — свідчать про те, що X з часом втрачає аудиторію.
Дійсно, власні звіти X по ЄС показують, що X втратив 15% своєї європейської бази користувачів з того часу, як Ілон взяв додаток під свій контроль. Водночас, за даними сторонніх аналітиків, кількість мобільних користувачів X значно скоротилася, хоча компанія й надалі утримує лідерство за вебтрафіком. Проте, враховуючи, що вебтрафік становить лише незначну частину загального використання X (приблизно 20%), тенденції, засновані на всіх джерелах даних, окрім згаданих Ілоном, свідчать, що загальне використання X насправді знижується, а не зростає.
Це свідчить, що Threads справді наближається до статусу «платформи за замовчуванням» для соцмереж реального часу. Практичний висновок для брендів і авторів — закріплюйте присутність уже зараз: зарезервуйте нік, увімкніть автокрос-постинг із Instagram, протестуйте формат швидких апдейтів і репостів із медіа, а для інфоприводів — короткі треди замість довгих постів. Відстежуйте частку трафіку з Threads, ER дописів і приріст підписників від репостів з IG — це допоможе вчасно масштабуватися. Докладніше — Threads продовжує демонструвати високу динаміку завантажень.
Що, можливо, і не є добрим. Привабливість Bluesky частково полягає в тому, що компанія не належить великим корпораціям, а отже, не настільки залежить від акціонерів, мільярдерів-власників, політичних маніпуляцій тощо. Однак Bluesky не закріпився на ринку так, як спочатку сподівалися.
Після сплеску реєстрацій після торішніх виборів у США, який, здавалося, свідчив про те, що додаток стає дедалі значущішим, зростання Bluesky значно сповільнилося, і зараз загальна кількість користувачів становить 38 мільйонів. Bluesky продовжує зростати, має залучену та зацікавлену аудиторію, але, схоже, компанія не стане великим гравцем на цьому ринку.
Хоча ситуація ще може змінитися, оскільки і Маск, і глава Meta Марк Цукерберг продовжують дозволяти політичному впливу впливати на їхні рішення. Це не спрацювало для Маска і все ще може стати проблемою для Meta. Якщо ж великі додатки знову почнуть залишати компанію, Bluesky все ще готовий до нового потоку клієнтів.
Недавня історія показує, що це станеться, хоча, схоже, ситуація дещо стабілізується, адже деякі з останніх скандалів довкола X не приваблюють користувачів до Bluesky так, як це було раніше.
Можливо, натомість вони перейдуть на Threads, і, можливо, це сприяє тому, що Threads стане ключовим конкурентом для X. І якщо Zuck and Co. раптово не зроблять якогось радикального кроку, що відштовхне їхню аудиторію, Threads може невдовзі стати лідером у перегонах.
Здається, Threads цілком може замінити X і стати лідером соцмереж у режимі реального часу. Нова можливість надсилати зображення в особистих повідомленнях логічно підсилює цей курс: візуальні відповіді швидше знімають запитання, прискорюють саппорт і роблять діалог «живим» — від мемів і скетчів до прев’ю макетів та товарних карток. Як застосувати оновлення для зростання залученості й швидких колаборацій — у матеріалі Threads додає можливість ділитися зображеннями в особистих повідомленнях.
У будь-якому разі він став значущою платформою та ще одним інструментом у постійно зростаючій системі показу реклами Meta.