Інстаграм публікує огляд того, коли варто використовувати різні типи публікацій [інфографіка]

by Денис Нагорный
10 просмотры 2 minutes read
Инстаграм дает обзор того, когда использовать разные типы публикаций

Хочете переглянути свою стратегію в Instagram і переконатися, що отримуєте максимальну віддачу від своїх зусиль щодо публікацій?

Це може стати у пригоді. Нещодавно Інстаграм опублікував огляд того, як і коли слід використовувати кожен із його форматів на шляху користувача до покупки — а також які пости у стрічці, історії, Reels тощо найкраще для цього підходять. Ще переконливішою картина стає, якщо доповнити її продуманим контент-планом: він економить час, впорядковує ідеї та допомагає цілеспрямовано задіяти потрібний формат у потрібний момент. Дуже теплий і надихаючий розбір ви знайдете в статті Навіщо потрібен контент-план в Instagram? — рекомендую зазирнути, щоб зібрати практичні поради й зарядитися мотивацією.

У цілому, Reels — це найпопулярніший контент в Інстаграм на сьогодні. На контент Reels зараз припадає понад половину всього часу, проведеного в застосунку, а за даними Meta, 61% користувачів Instagram стверджують, що реклама у Reels спонукала їх більш уважно розглянути бренд, продукт або послугу.

Каруселі в Інстаграм також мають свої переваги, тоді як канали (Channels) використовують зростаючу популярність прямих повідомлень.
Розуміння того, коли використовувати кожен із форматів і як вони співвідносяться з вашим маркетинговим підходом, може допомогти сформувати більш структурований і стратегічний підхід до створення контенту.

Наведений нижче посібник доволі простий, але він містить кілька цікавих тез для роздумів. Ще більш оптимістичною виглядає новина, що Інстаграм заявляє, що не обмежує охоплення публікацій, які містять термін «посилання» в біографії — це чудовий сигнал, що платформа й далі підтримує органічне просування та відкритість для аудиторії.

Варто врахувати при плануванні.

[інфографіка]

Related Posts

Leave a Comment