Instagram розширив доступ до своїх інструментів перекладу та планування прямих повідомлень, і тепер більше компаній можуть отримати доступ до цих опцій, що забезпечує додаткові можливості взаємодії.
Хоча, якщо бути точним, вони не нові. Instagram розробляє обидва варіанти вже деякий час, і багато користувачів мають до них доступ уже кілька місяців. Але тепер Instagram безпосередньо просуває їх як варіанти взаємодії для бізнесу, що може дати вам більше можливостей для професійної комунікації.
Перш за все, йдеться про переклади особистих повідомлень (DM), які IG почав тестувати на початку цього року. Тепер до цієї опції можуть отримати доступ ще більше компаній, що дозволить вам розширити свій бізнес на нові регіони.

Згідно з Instagram:
«Хочете вивести свій бізнес на міжнародний рівень? Тепер ви можете перекладати свої особисті повідомлення 99 мовами».
Щоб перекласти повідомлення, натисніть і утримуйте потрібне повідомлення, а потім виберіть «Перекласти». Перекладений текст відображатиметься під оригінальним повідомленням у стрічці.
Ви також можете обрати бажану мову, щоб ваші особисті повідомлення автоматично перекладалися на рідну мову.

Це може покращити транскордонну комунікацію і, як уже зазначалося, відкрити більше можливостей для вашого бізнесу.
Instagram також надає більшій кількості бізнес-користувачів доступ до запланованих особистих повідомлень.

Ефективність цієї функції відносна, оскільки більшість людей хочуть отримувати миттєву відповідь у будь-який час. Але в деяких випадках відкладене надсилання особистого повідомлення може бути виправданим і допоможе покращити зв’язок з аудиторією.
Instagram почав тестувати функцію запланованих особистих повідомлень ще в грудні і з того часу поступово впроваджує її серед усе більшої кількості користувачів і регіонів. Тож, повторюсь, це може бути для вас не новиною, але тепер Instagram просуває її як нову можливість для бізнес-користувачів.
Це корисні оновлення або нагадування про ці функції, які можуть стати в пригоді у вашому підході до маркетингу в Instagram. Особливо якщо ви представляєте бренд або працюєте в сфері онлайн-просування, обов’язково зверніть увагу на те, навіщо потрібен Instagram бізнесу — у цьому матеріалі чітко й позитивно розкрито причини, чому платформа залишається незамінною для бізнесу у 2025 році.