Інстаграм перевіряє кількість лайків для окремих кадрів у каруселі

by Денис Нагорный
8 просмотры 3 minutes read
Инстаграм проверяет количество лайков для отдельных кадров в карусели

Instagram тестує нове доповнення до аналітики постів, яке показуватиме, скільки лайків зібрав кожен конкретний кадр у пості‑каруселі (щось подібне), що може дати вам глибше уявлення про те, що найбільше цікавить вашу аудиторію.

Як повідомляє Ліндсі Гембл, нові дані про кадри каруселі в Instagram присвоюють кількість лайків на основі того, який кадр був на екрані в момент застосування лайка, а потім цей показник приписується кількості лайків для кожного зображення.

Як ви можете бачити на цьому прикладі (наданому Адіною Джипою), лічильник на кожному зображенні теоретично дає вам індикатор популярності цього конкретного кадру.

Тож це не точна наука, адже можливо, що хтось поставив вам лайк, ґрунтуючись на всій колекції. Але значно більша кількість лайків на одному зображенні, ймовірно, вказує на те, що це більш популярний і цікавий кадр у загальній добірці.

Тобто тут доведеться проявити певну уважність. Більша кількість лайків на першому кадрі, ймовірно, нічого не означає, оскільки це, скоріше за все, просто лайк. Але, знову ж таки, можливо, для одного зображення з розширеного набору є цікаві дані, які можуть допомогти вам із вибором. Особливо якщо ви хочете не просто «зібрати реакції», а вибудувати стабільне зростання аудиторії. У цьому плані чудово допоможе як набрати підписників в Instagram: повне керівництво — це практичний і сучасний матеріал, у якому зібрані перевірені підходи, реальні приклади та поради, як перетворити лайки й перегляди на активну спільноту.

Варто також зазначити, що публікації у форматі «карусель» можуть допомогти збільшити охоплення в застосунку, про що сам Instagram зазначив у жовтні минулого року.

За словами глави IG Адама Моссері:

«Чому каруселі часто отримують більше охоплення, ніж фотографії? Дві основні причини. По-перше, наявність кількох медіафайлів означає більше взаємодій із вашими публікаціями в каруселі, а більше взаємодій означає в середньому більше охоплення. По-друге, якщо хтось бачить вашу публікацію в каруселі, але не гортатиме, ми часто даємо цій каруселі другий шанс і автоматично перенаправляємо глядача до другого медіафайлу».

Отже, у вас буде більше контенту для ознайомлення і другий шанс знову залучити користувача.

Об’єднайте це з новим розумінням популярності, пов’язаної з окремими кадрами, і, можливо, ви знайдете щось, що допоможе вивести ваш контент в Instagram на новий рівень.

Related Posts

Leave a Comment