Інстаграм додає списки занять у коледжах у профілі студентів

by Денис Нагорный
18 просмотры 3 minutes read
Инстаграм добавляет списки занятий в колледжах в профили студентов

Слідом за TikTok, який додав нову опцію «Підтвердження кампусу», щоб допомогти студентам коледжів підключатися до додатку, Instagram тепер робить те саме, надаючи студентам можливість продемонструвати свій коледж чи університет через свою присутність в Instagram. Але роль Instagram виходить далеко за межі студентських функцій. Платформа залишається ключовою як для особистого спілкування, так і для бізнесу: вона допомагає будувати бренд, залучати клієнтів і розвивати спільноту. Усі цілі та переваги зібрані в статті Навіщо потрібен Instagram.

Як ви можете бачити в цьому прикладі, Instagram співпрацює з платформою перевірки студентів UNiDAYS, щоб дати студентам можливість ввести адресу електронної пошти свого коледжу чи університету, яку потім підтвердить їхній статус студента (примітка: TikTok також використовує той самий процес).

І якщо все підтвердиться, то студенти зможуть відображати свій курс у коледжі чи університеті у своєму профілі в Instagram, який, якщо на нього натиснуть інші схвалені студенти, також покаже розширені списки студентів із того ж навчального закладу і курсу серед тих, хто зареєструвався в додатку.

Це надасть ще один спосіб спілкування з випускниками та налагодження зв’язків, коли студенти переходять на нові курси й у нові навчальні заклади. Це може полегшити перехід, хоча у Meta в минулому вже були проблеми з подібними пропозиціями.

Ще у 2020 році Meta запустила аналогічну пропозицію під назвою «Facebook Campus», яка була зосереджена на забезпеченні зв’язку на основі університетського кампусу й курсу.

За кілька років Meta закрила програму через проблеми з розширенням її доступності та побоювання, що до інструменту отримають доступ не студенти. Ця проблема також існувала і в інших додатках для коледжів, хоча, очевидно, і Instagram, і TikTok упевнені, що UNiDAYS тепер забезпечить більш ефективну процедуру повторної перевірки студентських посвідчень і захистить від доступу не студентів із фальшивими адресами.

Правда підтвердиться на практиці, оскільки дедалі більше студентів і закладів приєднаються до ініціативи та захочуть налагодити зв’язок з іншими користувачами додатку.
Але, принаймні теоретично, це має стати цінною ланкою, яка допоможе учням об’єднатися навколо спільних інтересів.

І, можливо, це також відкриє нові можливості для брендів, які бажають представити свою продукцію саме цій особливій студентській аудиторії.

Meta повідомляє, що з цього тижня дана опція буде запущена в коледжах та університетах США.

Related Posts

Leave a Comment