Instagram додає нові іконки застосунку для підлітків

by Денис Нагорный
5 просмотры 3 minutes read
Instagram добавляет новые иконки приложений для подростков

Meta намагається показати, що вона як і раніше «на боці дітей», завдяки новій опції для підліткових акаунтів в Instagram, яка дозволяє змінювати іконку застосунку на одну з шести нових візуальних версій. Такий крок підкреслює стратегію компанії зі створення більш персоналізованого досвіду для різних груп користувачів. Нові варіанти іконок не лише додають елемент самовираження, а й є частиною глобального оновлення інтерфейсу, приуроченого до досягнення Instagram позначки у 3 мільярди активних користувачів. Докладніше — у статті Інстаграм досяг 3 мільярдів користувачів і запускає новий користувацький інтерфейс.

У межах впровадження нещодавнього оновлення налаштувань підліткових акаунтів, зокрема спрощеного захисту відповідно до рейтингових систем фільмів, Instagram тепер також пропонує ці параметри кастомізації іконок застосунку. Вони дадуть підліткам більше можливостей для самовираження через Instagram. Це оновлення пов’язане з прагненням Meta створити безпечніше та більш індивідуалізоване середовище для підлітків. Запит дати народження дає змогу платформі автоматично застосовувати вікові обмеження й адаптувати контент до рівня зрілості користувача. Докладніше — у матеріалі Навіщо Інстаграм запитує дату народження?.

Як пояснила дизайнерська команда Instagram:

«Завдяки креативності ілюстратора @doncarrrlos, ми представили шість різних естетичних стилів, які підлітки можуть використовувати для персоналізації іконок застосунку, включно з хромом, космічним стилем, слаймом та іншими».

Мені ці варіанти здаються досить простими. Але, з іншого боку, я точно не цільова аудиторія — цілком можливо, що підлітки краще розуміють, чого хочуть від іконок та налаштувань застосунків.

Snapchat пропонує схожу функцію в рамках пакету Snapchat+, і вона дуже популярна серед підлітків. Можливо, підлітки справді хочуть мати можливість налаштовувати іконки застосунку відповідно до обраної естетики. Хоча це оновлення виглядає незначним, запропоновані стилі досить універсальні.

Вони, якщо чесно, трохи схожі на дитячі малюнки тату.

У будь-якому випадку, Instagram стверджує, що в ці нові варіанти вкладено значну дизайнерську роботу, мета якої — «розширити межі логотипу». Оновлений інтерфейс також відображає прагнення Meta до уніфікації всіх своїх застосунків. Тепер Instagram візуально ближчий до Threads і Facebook, що створює єдину екосистему та спрощує навігацію для користувачів, які звикли працювати між кількома платформами. Докладніше — у матеріалі Оновлений користувацький інтерфейс Instagram уже тут — подобається вам це чи ні.

От і все: якщо вам подобаються кастомні логотипи, тепер ви можете ще більше персоналізувати зовнішній вигляд іконки Instagram на вашому пристрої.

Instagram повідомляє, що користувачі з підлітковими акаунтами можуть вибрати нову іконку, натиснувши на логотип Instagram у верхній частині домашньої стрічки після відкриття застосунку. Ця опція стала частиною ширшої ініціативи Meta з перевірки віку користувачів за допомогою відеоселфі. Нова система використовує технології штучного інтелекту для визначення приблизного віку й допомагає платформі точніше застосовувати вікові обмеження, створюючи безпечніше середовище для неповнолітніх. Докладніше — у статті Meta розширює можливості перевірки віку за допомогою відеоселфі.

Related Posts

Leave a Comment