Google розширює використання ШІ для виявлення недійсного рекламного трафіку

by Денис Нагорный
3 просмотры 4 minutes read
Google расширяет использование ИИ для обнаружения недействительного рекламного трафика

Google заявляє, що розширює використання штучного інтелекту для боротьби з фейковим трафіком у своїх оголошеннях, що має призвести до кращих реальних результатів і більш якісних даних, отриманих у результаті ваших рекламних кампаній Google. У зв’язці з поліпшеною атрибуцією це зменшує «шум» від ботів, підвищує якість трафіку та допомагає точніше розподіляти бюджет між кампаніями й майданчиками. Практичні застосування й деталі — у статті Підказки ШІ, що виходять за рамки створення контенту.

Недійсний трафік (IVT) в оголошеннях Google виникає через кліки та покази від несправжніх користувачів, включаючи випадкові кліки, а також кліки від ботів і/або шкідливих джерел, а також «навмисні спроби завищити ціни або отримати незаконний дохід».

Це є серйозною проблемою. Недійсні кліки можуть збільшувати вартість реклами та спотворювати ваші показники, не приносячи при цьому жодного реального результату. І хоча Google має правила для боротьби з цим, у підсумку саме видавці повинні забезпечувати релевантність кліків по своїх оголошеннях. Як практичне доповнення варто врахувати налаштування цінності аудиторій: Погляд на «правила цінності» Meta для конкретних підходів до таргетингу реклами допомагає спрямовувати бюджет на високовартісні сегменти, виключати малорентабельні джерела та підвищувати якість постклік-метрик.

Водночас Google прагне надати більше допомоги, використовуючи найновіші інструменти штучного інтелекту, здатні краще виявляти трафік із недійсних джерел. Це підсилюється впровадженням коротких підсумків відгуків прямо в адресному рядку — так легше швидко оцінити репутацію сайту й відсіяти сумнівні джерела перед кліком. Докладніше — у матеріалі Google додає ШІ-зведення відгуків про компанії в URL-адреси Chrome.

Як пояснює Google:

Ми давно використовуємо ШІ для боротьби з недійсним трафіком, і нові застосування ще більше покращують наші результати. Наша команда з якості рекламного трафіку спільно з Google Research та Google DeepMind нещодавно представила провідні в галузі засоби захисту, засновані на великих мовних моделях, для більш точного визначення місць розміщення реклами, що генерують неприпустиму поведінку.

Google стверджує, що її оновлені системи забезпечують надійніший захист, аналізуючи контент застосунків і вебсайтів, розміщення реклами та взаємодію з користувачами. У парі з функцією автодзвінків це дає «чистіші» ліди й прозорішу атрибуцію: ШІ може уточнити деталі, зафіксувати результат і передати його в CRM. Докладніше — Штучний інтелект Google тепер зможе телефонувати компаніям і робити запити від вашого імені.

«Наприклад, вони значно поліпшили наші можливості перевірки контенту, що призвело до скорочення кількості недійсних показів (IVV) через оманливу або деструктивну рекламу на 40%. Це допомагає рекламодавцям ефективніше охоплювати цільову аудиторію і не допускає порушників правил на наші платформи».

Це має, принаймні теоретично, призвести до скорочення витрат на рекламу в Google Ads, а також гарантувати, що ваші рекламні кампанії охоплюватимуть більшу частину вашої цільової аудиторії.

Google заявляє, що також проводить «обширні автоматизовані та ручні перевірки», щоб гарантувати, що з рекламодавців не стягуватиметься плата за неявний показ реклами, навіть якщо оголошення відображається.

У сукупності ці заходи мають допомогти покращити ваш досвід використання Google Ads і максимізувати результати за рахунок зменшення хибних показників залучення.

А якщо поєднати це з поліпшенням таргетингу на основі штучного інтелекту, ви зможете бути більш впевненими, що ваші рекламні кампанії охоплюють більше реальних людей. Окрім підвищення ефективності кампанії, це також поліпшить розуміння вашої аудиторії, надаючи глибший контекст для майбутніх рекламних ініціатив.

Детальніше про те, як Google удосконалює свої заходи з виявлення недійсного трафіку, можна прочитати тут.

Related Posts

Leave a Comment