Фейсбук відмовляється від громадських чатів

by Денис Нагорный
2 просмотры 4 minutes read
Фейсбук отказывается от общественных чатов

Схоже, що учасники груп Facebook не в захваті від можливостей групового чату, оскільки платформа тепер інформує адміністраторів груп про те, що невдовзі прибере функціонал групового чату. На цьому тлі новина про неправомірне блокування груп викликала ще більше напруження. Meta визнала збій, але стверджує, що проблеми не мають системного характеру. Докладніше — у статті Meta визнає неправомірне блокування груп Facebook, але заперечує наявність більш масштабної проблеми.

Як ви можете бачити в цьому прикладі повідомлення, наданому CM Calgary, Facebook наразі інформує адміністраторів груп про те, що чати спільноти скоро «припинять своє існування».

Первинно Facebook запустив функцію «Чати спільноти» ще у 2022 році як спосіб скористатися зростаючою популярністю обміну повідомленнями як ключового елемента інтерактивності.

Ідея полягала в тому, що це дозволить поширити обговорення в спільноті на Messenger і допоможе учасникам групи пов’язувати свої обговорення з чат-додатками. Але, очевидно, ця концепція не знайшла відгуку у достатньої кількості учасників групи.

Що цілком логічно. Наприклад, якщо ви приєднуєтеся до групи в WhatsApp, ви приєднуєтеся до неї, щоб обговорити цю тему саме у WhatsApp, а якщо ви приєднуєтеся до групи у Facebook, ви робите це для взаємодії всередині цього застосунку. І хоча деякі з найактивніших спільнот і учасників, ймовірно, були б раді перенести ці обговорення на інший форум, відносна відсутність інтересу, ймовірно, свідчить про те, що ваше початкове бажання приєднатися відображає бажання, щоб ці обговорення залишалися в рамках інших застосунків. Тому WhatsApp продовжує посилювати свої внутрішні інструменти спілкування. Нові функції групових дзвінків дозволяють підключати більше учасників і роблять взаємодію в межах застосунків ще зручнішою. Докладніше — у статті WhatsApp додає нові можливості групових дзвінків

Або люди просто не знайшли їм застосування, оскільки вже ведуть обговорення у Facebook. Або аудиторія Facebook не така активна в інших застосунках.

Якою б не була причина, вони явно не спрацювали, тому Facebook відмовляється від цієї опції.

Facebook також колись пропонував аудіокімнати для обговорень у групах, на піку популярності аудіосоціальних сервісів, але вони також не отримали широкого поширення і були видалені ще у 2023 році.

Отже, знову, схоже, що учасники групи Facebook віддають перевагу зберігати свою взаємодію в рамках поточних налаштувань групи, отримуючи сповіщення про такі взаємодії у своїх стрічках Facebook, замість того, щоб отримувати повідомлення про пов’язані чати також і в Messenger.

Що ще раз підкреслює той факт, що обмін повідомленнями призначений для більш інтимного, прямого спілкування, здебільшого з сім’єю та друзями, тоді як більш соціальні елементи групового чату з ширшою спільнотою людей, яких ви не обов’язково знаєте особисто, мають бути в соціальних застосунках.

Як би вони не старалися, жодна платформа не змогла успішно подолати цю парадигму та інтегрувати більше соціально орієнтованих функцій у застосунки для обміну повідомленнями.

На відміну від азійської аудиторії, яка явно віддає перевагу мати безліч функцій у межах однієї платформи, західні користувачі раз за разом демонструють, що вони віддають перевагу використовувати окремі застосунки для різних цілей. Тому маркетологам важливо враховувати культурні відмінності під час вибору майданчика. В Азії суперзастосунки успішно поєднують платежі, месенджери й соцмережі, а в Європі та США краще працюють окремі платформи: Instagram для візуалу, Facebook для спільнот і таргетингу, TikTok для трендів і вірусних роликів. Докладніше — у статті Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok.

Facebook знову намагається змусити людей підштовхуватися

Related Posts

Leave a Comment