Facebook додає музику в текстові повідомлення

by Денис Нагорный
5 просмотры 3 minutes read
Facebook добавляет музыку в текстовые сообщения

Facebook додає ще одну можливість ділитися музикою: тепер користувачі можуть додавати до своїх публікацій у Facebook музику, а також нові тематичні фони для обраних виконавців.

Як видно з цього прикладу, тепер ви можете додати музичну доріжку до вашого текстового повідомлення, що дозволить вашим підписникам у Facebook одразу прослухати пісню в прямому ефірі.

Звісно, це щось нове, але добре це чи погано — я не знаю.

Як пояснює Facebook:

Музика завжди об’єднувала людей, і з самого початку Facebook був створений для того, щоб показати, що вам подобається, і допомогти знайти друзів. Тепер Facebook робить додавання музики до публікацій у стрічці простішим, ніж будь-коли, щоб ви могли виразити себе та створювати захопливий і цікавий контент для інших.

Це повертає мене у часи MySpace, коли при відкритті профілю на MySpace також автоматично вмикалася улюблена пісня користувача. Звичайно, це був цікавий досвід, але чи потрібно це Facebook — вже інше питання.

Звук у цих повідомленнях буде активним, якщо у вас увімкнений звук, тому він не перекриє ваші поточні аудіоналаштування. Але якщо звук активовано, ви будете отримувати випадкові треки, які супроводжують текстові повідомлення у застосунку.

На додачу до цього Facebook також прагне покращити свої рекомендації, щоб показувати більше музикантів, що також дозволить отримувати більш релевантні музичні рекомендації для таких постів.

Протягом багатьох років Facebook пробував різні способи кращої інтеграції музики в користувацький досвід, зокрема пісні в профілях і музику в коментарях.

Більшість цих функцій проіснували недовго, але оскільки музика відіграє ключову роль у взаємодії з іншими застосунками, Facebook, здається, сповнений рішучості знайти більше способів інтегрувати пісні безпосередньо в процес користування Facebook.

Тепер ви можете додати пісню до своєї публікації на Facebook для додаткового аудіоконтексту.

Чи стане це чимось серйозним? Сумніваюся, але це ще один експеримент. По суті, Facebook, здається, кидає музичні функції у стіну (вашу стіну, якщо згадати стару термінологію Facebook) і дивиться, що приживеться.

Але те, на що дійсно варто звернути увагу — це грамотний вибір соціальної мережі для просування. Адже кожна платформа має свої сильні сторони: десь краще «заходить» відео, десь — сторіс, а десь — тексти та залучене ком’юніті. Якщо ви лише на старті або шукаєте, де зосередити SMM-зусилля, обов’язково ознайомтесь із матеріалом Вибір платформи для SMM: порівняння Instagram, Facebook та TikTok. Він допоможе краще зрозуміти можливості кожної мережі та максимально ефективно використати їх для розвитку бренду чи проєкту.

Related Posts

Leave a Comment