Більше гарантій для рекламодавців Meta: сторонній постачальник перевірки рекламних даних DoubleVerify сьогодні розширює можливості вимірювання й контролю відповідності бренду після розміщення для реклами, яка публікується у стрічках і Reels на Facebook та Instagram. Які ще функції спрощують роботу агенцій і брендів, докладно описано у статті Meta додає нові можливості управління Facebook та Instagram для сторонніх платформ — матеріал у позитивному ключі демонструє, як свіжі інтеграції роблять екосистему ще прозорішою та зручнішою.
Інструменти DoubleVerify для оцінки відповідності бренду допомагають визначити, наскільки контент відповідає вашим оголошенням, щоб бренди могли уникнути небажаних асоціацій із потенційно образливими або тематично неприйнятними публікаціями.
НЕПРИЙНЯТНІ КАТЕГОРІЇ КОНТЕНТУ | Вимкн | Моніторинг застосунківВисока серйозність | Низька серйозність | Низька серйозність | Вимкнено | Застосунок | Аудиторія 1 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Порушення авторських прав | ☑️ | ⭕ | 🔘 | ⭕ | ⭕ | ⭕ | ⭕ |
Жорстокість і розчленування | ⬜ | ⭕ | 🔘 | ⭕ | ⭕ | ⭕ | ⭕ |
Катастрофа: авіація | ⬜ | ⭕ | 🔘 | ⭕ | ⭕ | ⭕ | ⭕ |
Катастрофа: авто | ⬜ | ⭕ | 🔘 | ⭕ | ⭕ | ⭕ | ⭕ |
Катастрофа: природа | ⬜ | ⭕ | 🔘 | ⭕ | ⭕ | ⭕ | ⭕ |
Катастрофа: терористичні події | ⬜ | ⭕ | 🔘 | ⭕ | ⭕ | ⭕ | ⭕ |
Катастрофа: транспортний засіб | ⬜ | ⭕ | 🔘 | ⭕ | ⭕ | ⭕ | ⭕ |
Тепер вони поширюються на більшу кількість елементів пропозицій Meta, забезпечуючи додаткову інформацію та контроль над вашою рекламою у Facebook і IG. Детально про те, як максимально використати ці оновлення та обрати правильний майданчик для своїх цілей, читайте в матеріалі Реклама в соцмережах: що вибрати і як просуватися ефективно — позитивний, практичний огляд, який надихає на сміливі рішення і допомагає підвищити рентабельність кампаній.
Як пояснює DoubleVerify:
«Уніфікована стратегія аутентифікації медіаконтенту DV надає рекламодавцям суттєві переваги протягом усього життєвого циклу медіа. Засоби контролю контенту проактивно оцінюють інвентар і автоматично виключають контент, що не відповідає унікальним стандартам відповідності кожного бренду. Подальше вимірювання після подачі заявки аналізує показ реклами, надаючи детальні звіти про ефективність і суміжність контенту, даючи чітке уявлення про те, чи була реклама показана в середовищі, яке відповідає очікуванням бренду».
Таким чином, це ще один спосіб забезпечити рекламодавцям спокій, гарантуючи, що їхня реклама буде відображатися там, де вони цього хочуть, на основі інструментів контролю Meta Ads і їхніх власних уподобань щодо розміщення.
DoubleVerify пропонує низку варіантів перевірки та розміщення реклами на платформах Meta, надаючи більше можливостей переконатися, що обрані вами в Meta Ads Manager місця публікації відповідають вашим очікуванням.
DoubleVerify також надає звітність та аудит ефективності реклами, щоб перевірити отримані від Meta дані, і в поєднанні з цим зараз існує ціла низка сторонніх опцій підтвердження ваших витрат на рекламу в Meta.
Ці нові інструменти виявлення й контролю можуть бути особливо важливими в епоху, коли бренди можуть бути «скасовані» за помилки в розміщенні соціальної реклами.
Звісно, більшість користувачів ставиться до цього з розумінням, але достатньо одного скріншота вашої реклами поруч із сумнівним дописом чи профілем, аби завдати серйозного удару репутації бізнесу. Тому варто заздалегідь оцінити переваги та ризики кожного майданчика й обрати той, де контроль над контентом відповідає вимогам бренду. Допоможе в цьому стаття Вибір платформи для SMM: порівняння Instagram, Facebook і TikTok — позитивний, практичний огляд, який покаже, де ваша реклама буде безпечною та максимально ефективною.
У цій ситуації задіяно багато змінних, але якщо це викликає у вас занепокоєння — тепер у вас є ще один інструмент, щоб зберегти контроль над рекламним розміщенням у Meta.