Snapchat поділився новими даними про ефективність брендів електронної комерції в застосунку та про те, як реклама Snap може сприяти зростанню купівельної активності.
Щоб отримати детальнішу інформацію про цей аспект, Snapchat нещодавно доручив Triple Whale провести дослідження 20 000 рекламодавців у сфері електронної комерції з сукупними витратами на рекламу в розмірі 3 мільярди доларів США на всіх платформах — аби краще зрозуміти, наскільки ефективною є реклама Snap для інтернет-магазинів.
Результати?

Згідно з даними Snap:
Дослідження показало, що попри меншу частку рекламних витрат на платформу, Snapchat досяг підвищення рентабельності інвестицій у рекламу на 7,5%, тоді як більшість інших платформ продемонстрували зниження цього показника.
Крім того, саме в Snapchat була найнижча ціна за конверсію серед усіх платформ.
Отже, Snap — вигідніша пропозиція в порівнянні з іншими застосунками, попри менше загальне охоплення.
Дані також показали, що рекламодавці в галузі одягу отримали найвищу рентабельність інвестицій у рекламу на всіх платформах, а візуальний сторітелінг став ключовим фактором залученості саме в Snapchat.
Розширені дані Snap також показують, що:
- 77% користувачів Snapchat погоджуються, що візуальний пошук допомагає швидше та простіше знаходити одяг, порівняно з 50% тих, хто не користується Snapchat
- Понад 80% користувачів Snapchat стверджують, що соціальні мережі — це основний спосіб дізнаватися про останні модні тенденції
Тож, якщо ви хочете продавати модні товари, Snapchat має стати вашим головним каналом, особливо якщо ви прагнете охопити молодшу аудиторію.
Хоча подача контенту залишається ключовим фактором, вам справді слід ознайомитися з тим, що саме стимулює залучення в Snap, щоб максимально підвищити ефективність кампаній.
Або ж укладіть партнерство з креатором у Snapchat і скористайтеся його знанням платформи для створення більш відгукових і цікавих кампаній.
Як би ви до цього не підійшли — дані вказують, що брендам електронної комерції, а особливо модним брендам, варто включити Snapchat до свого рекламного міксу.
Варто врахувати це під час планування новорічних кампаній.
Але не варто обмежуватися лише однією платформою — Інстаграм також відкриває чудові можливості. Наприклад, дізнайтесь, Як знайти магазин в Інстаграм — чудовий матеріал, якщо ви хочете швидко орієнтуватися у покупках безпосередньо в додатку.
Більш детальну інформацію з останнього звіту Snapchat можна прочитати тут.