Поки Meta Threads наздоганяє X за кількістю активних користувачів і зміцнюється як канал для оперативних новин, Bluesky втратив частину стартового інерційного зростання: динаміка сповільнилась, хоч платформа й далі формує віддану спільноту. Порівняти перспективи цих та інших майданчиків допоможе стаття Вибір платформи для SMM: порівняння Instagram, Facebook і TikTok — у ній докладно пояснено, де нині найвигідніше запускати бренд-комунікацію та як розподіляти бюджети між конкурентами.
Як підтвердила керівниця Bluesky Джей Ґрейбер, зараз у Bluesky близько 38 мільйонів активних користувачів на місяць, тоді як у березні ця цифра становила 30 мільйонів.
І це, безумовно, позитив: додавання 8 мільйонів користувачів — хороший сигнал для розвитку й стабільної популярності на ширшому ринку соціальних мереж.
Хоча, як уже зазначалося, темпи зростання Bluesky значно сповільнилися.
До серпня минулого року Bluesky мав близько 5 мільйонів користувачів, після чого стався сплеск інтересу, оскільки користувачі почали відвертатися від X.
З серпня по листопад кількість користувачів Bluesky збільшилася ще на 15 мільйонів, і до кінця місяця сягнула 20 мільйонів активних користувачів на місяць. Це стало суттєвим поштовхом до зростання, і раптовий інтерес, безумовно, привернув увагу інвесторів і ширшого технологічного середовища.
Однак відтоді темпи зростання Bluesky в основному повернулися до середніх показників.
У період із листопада 2024 року по березень 2025 року до застосунку приєдналося ще 10 мільйонів користувачів, у результаті чого загальна кількість активних користувачів досягла 30 мільйонів.
І ось тепер, за 5 місяців, кількість зросла до 38 мільйонів.
Таким чином, Bluesky перейшов від додавання близько 5 мільйонів нових користувачів на місяць у піковий період до 1,6 мільйона на місяць останнім часом.
Що, знову ж таки, усе ще є зростанням — і враховуючи, що багатьом застосункам складно залучити користувачів, будь-яке зростання, особливо на мільйон і більше в місяць, має значення. Проте схоже, що Bluesky не стане серйозним конкурентом X (у якого зараз 600 мільйонів користувачів) і Threads (350 мільйонів) як ключова платформа для миттєвої взаємодії.
Хто ж користується Bluesky і чи варто вам приєднуватися?
Ну, це залежить від обставин.
Судячи з відображення поточних трендових тем, у застосунку обговорюється чима тема популярних напрямків, хоча обсяг дискусій доволі обмежений.

Це логічно, оскільки дані також показують, що загальний обсяг постів у Bluesky знижується, незважаючи на приплив нових користувачів.

Справді, деякі звіти припускають, що багато хто відмовився від Bluesky через загальну відсутність активності, і, можливо, там просто недостатньо динаміки, щоб зробити його ключовим напрямком, принаймні не як значущий фактор залучення.
Але централізованого сховища трендів у Bluesky немає, тому єдиний спосіб дізнатися напевно — пошукати за темами, які вас цікавлять, і подивитися, що обговорюється в застосунку. Якщо активність висока — можливо, варто витратити час.
Проте дані свідчать, що для більшості тем це малоймовірно.
Bluesky, безумовно, має віддану фан-базу, і, знову ж таки, кількість користувачів, схоже, продовжує зростати. Але ця група поки що не набирає великого оберту.
Ситуація може змінитися, особливо якщо Bluesky зможе розміщувати в застосунку більше ексклюзивного контенту, хоча, судячи з загального зниження обсягу публікацій, наразі все рухається в протилежному напрямку.
А враховуючи зростаючі витрати, Bluesky зрештою доведеться переглянути свій підхід. Найімовірніше, це включатиме платні доповнення, підтримку яких забезпечить основна база користувачів.
Але чи буде цього достатньо, щоб забезпечити стабільну роботу в довгостроковій перспективі?