Instagram тестує відкриття Reels як основної стрічки

by Денис Нагорный
15 просмотры 5 minutes read
Инстаграм тестирует открытие Reels в качестве основной ленты

Instagram підтвердив, що тестує новий підхід до свого інтерфейсу: тепер користувачі в Індії можуть відкривати застосунок безпосередньо у стрічці Reels, а не в традиційному відображенні постів у ленті.

Як видно на цьому прикладі, оновлений інтерфейс виглядає звично, але тепер він орієнтований саме на Reels. При натисканні на перший запис перегляд Reels розгортається на весь екран із можливістю прокручування. Це оновлення також пов’язане з розширенням рекламних можливостей. Тепер бренди зможуть розміщувати рекламу не лише в Reels, а й у Threads, що створює єдиний простір для просування всередині екосистеми Meta. Докладніше — у статті Meta анонсує нові можливості реклами в Reels і Threads.

Минулого тижня Bloomberg повідомив, що IG тестує цю оновлену версію на деяких ринках, щоб приділити більше уваги залученості Reels.
А тепер глава Instagram Адам Моссері поділився детальнішою інформацією про експеримент:

«За останні кілька років ми переважно розвивалися в Instagram завдяки стрічкам і особистим повідомленням, тому розглядаємо можливість зробити їх першими двома вкладками. Ця опція доступна лише невеликій групі користувачів в Індії, починаючи з сьогоднішнього дня. Фото з акаунтів, на які ви підписані, як і раніше відображатимуться на головній вкладці».

Отже, це не повне перетворення застосунку на клон TikTok. Але щось близьке до цього.

І це логічно. Як зазначає Моссері, користувачі Instagram тепер проводять час саме у Reels. Meta нещодавно повідомила, що загальний час перегляду відео в Instagram зріс на 20% у порівнянні з минулим роком. Компанія також заявила, що Reels тепер займають 50% усього часу, який користувачі проводять у застосунку. Це пояснює, чому Reels стали центральним елементом стратегії просування в Instagram. Формат забезпечує максимальну залученість і органічне охоплення, а бренди активно використовують Reels для реклами й нативного контенту. Докладніше — у статті Навіщо потрібні Reels в Instagram?.

Люди просто більше не публікують пости у головній стрічці, як раніше, тоді як Reels привертають більше уваги й взаємодії. Тому, виходячи лише з даних, Instagram має сенс приділяти більше уваги цьому елементу та виводити Reels на передній план, щоб утримувати інтерес аудиторії.

Нещодавно випущена версія Instagram для iPad також одразу відкриває Reels, і, здається, неминуче, що з часом Instagram, принаймні, дозволить більшій кількості користувачів обирати перегляд Reels замість статичних фотооновлень.

Це серйозний відхід від витоків Instagram, і це, безперечно, роздратує деяких користувачів. Але, знову ж, дані показують, що це, ймовірно, найкращий шлях з точки зору тенденцій залученості, утримання та інтересу.

Звісно, користувачі також воліли б бачити менше алгоритмічного втручання й повернення до чисто хронологічної стрічки. Або принаймні вони так кажуть — хоча статистика демонструє, що залученість зростає, коли алгоритми підбирають найбільш релевантний контент для кожного користувача.

Отже, по суті, Instagram слідує за даними — і продовжуватиме робити це у своїх рішеннях щодо розвитку платформи.

Ймовірно, це означає, що ви ніколи не отримаєте повністю хронологічну стрічку, але Reels отримають ще більше уваги.

Моссері також зазначає, що експеримент зі стрічкою в Індії є добровільним, і користувачі можуть повернутися до початкового досвіду у будь-який момент за власним бажанням.

Інстаграм зростає у 10 разів швидше за Фейсбук в ЄС

Навіщо створювати дуети та Reels в Instagram? 

Related Posts

Leave a Comment