У звіті йдеться, що Facebook і TikTok є ключовими джерелами новин

by Денис Нагорный
8 просмотры 6 minutes read
В отчете говорится, что Facebook и TikTok являются ключевыми источниками новостей

Дослідницький центр Pew Research опублікував свій останній огляд використання соціальних мереж як джерела новин і того, як люди дедалі частіше покладаються на застосунки соцмереж, щоб залишатися в курсі останньої інформації та оновлень.

Це критично важливий момент. З часом усе більше людей почали покладатися на соцмережі як на джерело новин і інформації, формуючи свої думки з ключових тем і визначаючи, підтримують чи не підтримують політичних кандидатів. Дійсно, не буде перебільшенням сказати, що соцмережі зараз формують світ, у якому ми живемо, незалежно від того, користуєтеся ви ними особисто чи ні, і тому варто стежити за останніми тенденціями й розуміти, як люди залишаються в курсі ключових новинних подій.

Насамперед, якщо говорити про джерела новин у соцмережах, то Facebook і YouTube досі лідирують, хоча TikTok та Instagram упевнено набирають популярність як джерела новин.

Як видно на цих діаграмах, 38% дорослих американців регулярно отримують новини з Facebook, за ним іде YouTube (36%), далі TikTok (20%) та Instagram (20%).

Цінність X як джерела новин знизилася в останні роки після того, як Ілон Маск узяв під свій контроль платформу, раніше відому як Twitter, тоді як Threads уперше з’являється в звіті Pew.

Цікаво й дещо тривожно бачити, що Facebook залишається ключовим новинним каналом, особливо з огляду на його недавню відмову від перевірки фактів третіми сторонами, адже краудсорсингові нотатки спільноти не здатні забезпечити такий самий рівень захисту від дезінформації в соціальних застосунках. Facebook також дедалі більше заповнюється сміттям, згенерованим штучним інтелектом, і, оскільки так багато людей покладаються на платформу для отримання новинного контенту, здається, що існують різні вектори дезінформації та оманливих повідомлень, які можуть спотворювати загальне розуміння.

Але Facebook також є найуживанішою соціальною медіаплатформою у світі, і хоча користувачі інших платформ, ймовірно, тепер проводять більше часу у своїх застосунках, Facebook залишається найважливішою ланкою і, без сумніву, ключовим джерелом новин та інформації для багатьох людей.

Дійсно, близько половини дорослих американців (53%) стверджують, що отримують хоча б частину новин із соцмереж, що приблизно відповідає рівню останніх кількох років.

Також цікаво відзначити споживання новин постійними користувачами кожного застосунку. Цей елемент конкретніше розглядає, як саме постійні користувачі кожного застосунку використовують їх для отримання новинного контенту.

За останні два роки Facebook, схоже, відновив свою цінність для новинної індустрії, що також може бути пов’язано з переходом на функцію «Нотатки спільноти», тоді як TikTok та Instagram стають дедалі важливішими джерелами новин для своїх аудиторій. Це свідчить про те, що ці застосунки стають більш релевантними джерелами новин для молоді, що може вказувати на змінні інформаційні тенденції, і аудиторія дедалі частіше шукатиме інформацію про останні новини саме там.

Це також відображено в цій діаграмі, що стосується конкретно TikTok:

Молода аудиторія значно частіше отримує новинну інформацію з TikTok, що підкреслює його зростаючу цінність як джерела інформації та ключового засобу поширення новинних оновлень для охоплення цієї аудиторії.

Ось чому політики тепер публікують кліпи з TikTok, і ось чому Дональд Трамп так прагне врятувати TikTok, якому він приписує перемогу на виборах 2024 року.

Хоча це також підкреслює занепокоєння співробітників служб безпеки щодо впливу TikTok і можливості використання застосунку китайським урядом як засобу впливу на громадську думку в інших країнах.

Це одна з причин, чому застосунок оминув заборону в США (яку тепер, схоже, вдалося обійти), і якщо це досі викликає занепокоєння, то зростаючий вплив TikTok як постачальника новин безумовно підкреслює його силу в цьому відношенні.

По суті, TikTok та Instagram стають усе більш впливовими, тоді як Facebook залишається ключовим чинником, що формує громадську думку. Добре це чи ні — вирішувати вам, але якщо ви хочете краще зрозуміти, чому люди думають саме так і як вони бачать політичні проблеми, ці нотатки можуть підказати вам правильний напрям. Для бізнесу важливо враховувати цю різницю: Instagram і TikTok краще підходять для просування продуктів, побудованих на візуальному й розважальному контенті, а Facebook зберігає силу в нішах спільнот, дискусій і новин. Докладне порівняння дивись у статті Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok.

У будь-якому випадку, це цікаві дані про стан споживання новин у застосунках соцмереж і про те, яку впливову роль соцмережі продовжують відігравати у формуванні думок та інформуванні людей про останні оновлення.

Повний звіт Pew «Новини соціальних мереж» можна переглянути тут.

Related Posts

Leave a Comment