ТікТок оголошує про оновлення контент-партнерства з Ла Лігою

by Денис Нагорный
25 просмотры 5 minutes read
ТикТок объявляет об обновлении контент-партнерства с Ла Лигой

TikTok прагне розширити свої відносини з прихильниками футболу (або американського футболу, якщо ви з Європи) завдяки розширеному партнерству з іспанською Ла Лігою, у рамках якого ліга ділитиметься ексклюзивним контентом у застосунку. Це логічно на тлі зростання аудиторії в Європі. Досягнувши позначки у 200 мільйонів користувачів, TikTok перетворюється на одну з ключових платформ регіону, а спортивні колаборації стають важливим інструментом утримання та залучення фанатів. Докладніше — у статті ТікТок досяг 200 мільйонів користувачів у ЄС.

Як пояснює TikTok:

TikTok і Ла Ліга сьогодні оголосили про продовження угоди про стратегічне партнерство, зберігаючи за платформою роль пріоритетного партнера в галузі інновацій у сфері цифрового контенту для змагань. Завдяки цьому партнерству обидві організації продовжують свої зобов’язання щодо просування спортивної культури та привернення уваги до іспанського футболу з усього світу.

Як уже зазначалося, у рамках поновленого партнерства Ла Ліга ділитиметься із застосунком ексклюзивним контентом, включаючи «пам’ятні моменти змагань», закулісні моменти із зірками та багато іншого.
Оновлені умови угоди також передбачають розширення ініціативи на більшу кількість регіонів.

«Це означає, що вболівальники у 28 країнах зможуть насолоджуватися унікальними враженнями, включаючи вбудовані в застосунок центри та хештеги, які дозволяють користувачам стежити за останніми новинами, тоді як у дні матчів буде представлений контент у реальному часі, що зробить враження ще більш динамічними та захопливими».

Я маю на увазі, що якщо ви стежите за Ла Лігою чи командами ліги, ви, очевидно, також зможете отримати доступ до цього контенту, але TikTok постарається виділити спеціалізовані хаби на пов’язаних ринках.

Ця заява є черговим розширенням діяльності TikTok щодо висвітлення спорту, при цьому платформа робить футбол своїм ключовим напрямком.

У TikTok вже є партнерські відносини з Серією А та MLS, причому в рамках партнерства з MLS TikTok навіть транслює матчі у прямому ефірі у застосунку. Нова розширена угода зміцнює цю співпрацю й робить платформу ще привабливішою для спортивних ліг. Користувачі отримують прямий доступ до трансляцій, а бренди — додаткові можливості інтеграції у спортивний контент. Докладніше — у статті TikTok оголошує про розширену угоду з MLS щодо прямих трансляцій.

Вперше подібну трансляцію TikTok провів у 2024 році, і вона стала найпопулярнішою подією TikTok Live за всю історію — її одночасно дивилися 6,5 мільйона людей.

А оскільки спортивні обговорення, а також постійна залученість і взаємодія із спільнотою сприяють такому рівню зацікавленості у застосунку, для TikTok має сенс робити більший акцент на спорті скрізь, де це можливо, адже він прагне стати більш цінним інструментом для об’єднання більшої кількості груп. Масові івенти, такі як Tomorrowland 2025, лише підтверджують цю тенденцію. Рекордна кількість прямих трансляцій показує, що аудиторія хоче об’єднуватися навколо яскравих подій, а TikTok стає майданчиком, який задає нові стандарти залученості. Докладніше читай у статті Тік Ток побив рекорд за кількістю прямих трансляцій із трансляцією Tomorrowland 2025.

Це також може надати більше можливостей рекламним партнерам завдяки використанню спортивної складової. TikTok підсилює свою екосистему не лише за рахунок спорту, а й завдяки вбудованим інструментам — від монтажу та ефектів до аналітики й інтеграції з рекламою. Ці функції роблять платформу зручною як для авторів, так і для брендів. Повний перелік дивись у статті 5 найкорисніших функцій ТікТок.

10 головних міфів про ТікТок

Related Posts

Leave a Comment