Ютуб анонсує ряд оновлень на фестивалі «Made On 2025»

by Денис Нагорный
29 просмотры 12 minutes read
Ютуб анонсирует ряд обновлений на фестивале «Made On 2025»

На своєму щорічному заході «Made on YouTube» YouTube анонсував низку нових функцій, включаючи оновлені можливості ІІ-генерації коротких відео, розширені можливості аналітики, розширення функції автоматичного дубляжу, багато оновлень прямих трансляцій та багато іншого.
Так, чимало інформації від YouTube.

Передусім — про свої новітні інструменти штучного інтелекту. YouTube додає різні функції генерації коротких відео на основі штучного інтелекту, включаючи можливість анімувати статичні зображення, змінювати стиль і контекст ваших кліпів, а також можливість створювати цілі короткі кліпи за допомогою вбудованого у відеосервіс Veo 3 від Google.

YouTube стверджує, що можливість втілювати ідеї коротких відео в реальність відкриє більше творчих можливостей, хоча я не впевнений, що це стане позитивним кроком для авторів чи самої платформи, оскільки дедалі більше спамерів-користувачів завалюють YouTube сміттям, згенерованим штучним інтелектом.

Однак штучний інтелект (ІІ) — це тренд поточного моменту, і YouTube прагне включити його у свою творчу стратегію, при цьому короткі відео фактично стають вітриною моделей штучного інтелекту Google.

Що стосується анімації нерухомих зображень, YouTube повідомляє, що незабаром у користувачів з’явиться низка можливостей використання ІІ для перетворення зображень у відеокліпи.

Додайте рух: оживіть фотографії, використовуючи рух з іншого відео, наприклад, запальний танець чи динамічний спортивний трюк. В основі технології лежить захоплення руху з одного об’єкта на інший.
Зробіть своє відео стильним: перетворіть свої відео за допомогою нових стилів, таких як поп-арт чи орігамі, надаючи відзнятому матеріалу зовсім інший вигляд одним дотиком.
Додайте об’єкти: створіть сцену, додавши об’єкт, наприклад персонажа, реквізит чи ефект, простим текстовим описом, що відкриє ще більше творчих можливостей для ваших наступних дій. Наприклад, додайте гумову качку до ранкової кави чи гігантського восьминога, який намагається перевернути корабель у гавані.

Отже, у Shorts знову з’явиться більше контенту із застосуванням штучного інтелекту, з нереальними зображеннями випадкових сцен.

Добре це чи ні? Невдовзі з’ясуємо.

YouTube також запускає функцію «Редагування за допомогою ІІ», яка перетворює відзнятий вами матеріал на більш захопливий відеокліп, «інтелектуально знаходячи й упорядковуючи найкращі моменти, додаючи музику, переходи та навіть грайливий закадровий голос, який може реагувати на події у відео».

А також пісні, згенеровані штучним інтелектом на основі аудіокліпів.

Згідно з YouTube:

Уявіть, що ви чуєте діалог, який навів вас на якусь ідею — кумедну фразу, запам’ятовувану цитату чи унікальний звук, — і хочете переробити його в новий звук. З нашим новим інструментом для реміксу Speech to Song ви зможете це зробити, швидко перетворивши діалоги з відповідних відео на запам’ятовувані саундтреки для вашого наступного короткометражного фільму.

YouTube також додає створені штучним інтелектом відеоматеріали для аудіоподкастів, щоб ви могли мати відеокомпонент для свого аудіоконтенту, а для відеоподкастів він додає рекомендації щодо коротких кліпів, щоб ви могли отримати більше користі з вашого контенту.

Так, у застосунку вас чекає безліч контенту, створеного штучним інтелектом, у різних формах.

У YouTube Studio компанія YouTube анонсувала низку оновлень у сфері креативу та аналітики, покликаних допомогти авторам максимально ефективно використовувати його можливості.

І так, сюди також увійдуть елементи штучного інтелекту.

Це скриншот нового інструмента чат-бота на основі штучного інтелекту «Ask Studio» від YouTube, спеціально призначеного для Studio, який дозволить авторам ставити запитання про свій контент і отримувати відповіді, згенеровані штучним інтелектом.

«Ми прагнемо до того, щоб Ask Studio став найкращим творчим партнером для кожного автора — надійним помічником, до якого автори звертаються насамперед. Сервіс надаватиме персоналізовані та практичні стратегічні ідеї, засновані на знаннях про вас як автора, ваш канал і про те, як працює YouTube. У майбутньому ми продовжимо розширювати можливості».

YouTube також запускає оновлену версію своєї вкладки «Натхнення», яка дасть вам ідеї для вашого наступного відеокліпу, а також уявлення про ключові тенденції, які, ймовірно, знайдуть відгук у вашої аудиторії.

YouTube також розширює свою функцію автоматичного дубляжу, пропонуючи кращу синхронізацію губ і навіть виразні дії, що відповідають дубльованому звуку.

YouTube вже певний час розширює можливості автоматичного дубляжу, і тепер компанія прагне надати більшій кількості користувачів доступ до цього інструменту, що також краще виглядатиме у кінцевому перекладеному аудіопродукті.

YouTube також розширює можливості A/B-тестування мініатюр і назв: тепер автори можуть тестувати до трьох варіантів для кожного кліпу.

Тож, гадаю, це A/B/C-тестування мініатюр.

Компанія також розширює доступ до свого інструмента виявлення схожості, який інформуватиме авторів про відеоролики, що містять їхню схожість, а також додасть кілька нових інструментів для співпраці авторів, які допоможуть каналам максимально ефективно використовувати творче партнерство.

Ви можете додати до п’яти співавторів до одного відео, яке буде показано глядачам усіх залучених авторів. Це допоможе вам і вашим співавторам залучити нову групу зацікавлених глядачів, сприяючи розвитку кожного каналу. Отриманий дохід буде нарахований каналу, який опублікував відео.

Це відкриває нові можливості монетизації для авторів YouTube, включаючи оновлене спонсорство, яке дозволить авторам «динамічно вставляти сегменти бренду безпосередньо в замінні слоти».

Як ви можете бачити в цьому прикладі, тег спонсора загорятиметься, коли продукт згадується у кліпі, забезпечуючи більш динамічний стиль вставки для партнерських відносин.
«Цей новий формат дозволяє вам відмовитися від спонсорства після завершення угоди, перепродати слот іншому бренду або врешті-решт продати один і той самий слот кільком брендам на різних ринках, перетворюючи ваші відеоролики на активи для розвитку вашого бізнесу».

Тим часом автори коротких відео отримають можливість додавати посилання на сайт бренду спеціально для угод з брендами, що спростить брендам відстеження рефералів від конкретних авторів, тоді як YouTube також додасть нову функцію маркування продуктів на базі штучного інтелекту, яка спростить партнерські відносини з брендами.

Нарешті, YouTube також розширює свою програму «YouTube Shopping» для більшої кількості авторів і ринків, включаючи Бразилію, а також додає до програми більше відомих продавців, серед яких Nike, Etsy, Best Buy, Shark Ninja, Michaels і Michael Kors у США, а також Olive Young і ZigZag у Кореї.
YouTube Shopping надає авторам простий спосіб розміщувати посилання на схвалені продукти у своїх кліпах, що є ще однією можливістю монетизації.

Останнім елементом серії оновлень YouTube є YouTube Live, інтерес до якого, за словами YouTube, останнім часом значно зріс:

«У середньому понад 30% щодня заходячих на YouTube глядачів дивилися прямий ефір лише у другому кварталі 2025 року, використовуючи стріми для всього: від летсплеїв до питань і відповідей».

Це являє собою ще одну важливу можливість, і YouTube прагне отримати з неї користь, покращивши параметри потокової трансляції, включаючи можливість транслювати одночасно у горизонтальному й вертикальному форматах, а також грати в ігри з бібліотеки потокової трансляції YouTube під час прямого ефіру.

YouTube також запускає нову опцію, яка дозволить авторам попрактикуватися в прямому ефірі перед реальним запуском трансляції, що може допомогти вам краще освоїтися з цим форматом, а також запускає нову опцію прямої реакції, яка дозволить авторам починати вертикальну трансляцію на мобільному пристрої й реагувати на інші події у прямому ефірі.

YouTube також прагне допомогти авторам прямих трансляцій отримати максимальну користь зі свого контенту за допомогою нової функції на базі штучного інтелекту, яка вилучатиме короткі кліпи з трансляцій.

Водночас компанія додає нові можливості монетизації для прямих трансляцій, включаючи рекламу поруч із відео, яка демонструватиметься, не перериваючи трансляцію.

Отже, маса нових міркувань для ваших кліпів і рекламних акцій на YouTube, які нададуть цілу низку нових можливостей у вашому процесі.

Детальніше про різні анонси Made On на YouTube можна дізнатися тут.

YouTube оголошує про розширення угоди щодо хостингу контенту з Sesame Street

Ютуб розширює цілі пожертвувань, щоб залучити більше внесків у прямих трансляціях

Ютуб експериментує з новим відображенням співавторів у кліпах

Ютуб роз’яснює зміни в правилах монетизації недостовірного контенту

Related Posts

Leave a Comment