Meta Shares: поради щодо оптимізації святкових кампаній

by Денис Нагорный
11 просмотры 5 minutes read
Meta Shares: советы по оптимизации праздничных кампаний

Компанія Meta поділилася кількома новими порадами, які допоможуть маркетологам максимально ефективно використовувати святкові кампанії. Вони можуть стати своєчасним посібником для вашого планування та підходу.

І як ви, ймовірно, вже здогадалися, головна порада Meta — довіритися її інструментам штучного інтелекту, що розвиваються, які будуть таргетувати вашу рекламу за вас. Це спрощує роботу маркетологів і економить бюджет, але водночас важливо враховувати специфіку кожного майданчика. Для одних брендів краще підходить Instagram, для інших — TikTok чи Facebook. Докладний гайд — у статті Реклама в соцмережах: що обрати і як просуватися ефективно.

Згідно з Meta:

Забудьте про здогадки щодо того, чого хоче ваша аудиторія, дозвольте новому поколінню штучного інтелекту Meta знаходити потрібних покупців у потрібний момент, оптимізуючи ваші кампанії в режимі реального часу для підвищення конверсії та максимальної рентабельності інвестицій. Наші передові моделі, такі як Meta Lattice та Meta Andromeda, не просто покращують показ реклами; вони можуть допомогти вивести на новий рівень усю вашу святкову стратегію, навчаючись і адаптуючись швидше, ніж будь-коли.

Meta стверджує, що її рекламні інструменти на основі ШІ дають кращі результати, включаючи зростання середнього показника конверсії на 6%. Це цілком логічно. Системи ШІ створені для розпізнавання закономірностей у великих масивах даних, а це означає, що вони чудово розуміють, на що найімовірніше натисне кожна людина, спираючись на постійно розширюваний набір корелюючих сигналів.

Таким чином, системи штучного інтелекту Meta мають показувати кращі результати, і хоча слідувати рекомендаціям машин замість довіри власній інтуїції може видатися нелогічним, з точки зору логіки, це може бути найкращим способом дій у рамках ваших ширших планів на кінець року. Але не менш важливо обрати правильну платформу для роботи. Instagram ефективний для візуального брендингу, Facebook залишається сильним у спільнотах і рекламі, а TikTok лідирує за вірусністю контенту. Порівняння їхніх переваг доступне в матеріалі Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok.

Щоб максимально використати ваші можливості, Meta стверджує, що рекламодавці «безжально автоматизують» і дозволяють своїй рекламній системі «мінімізувати неефективність і максимізувати віддачу від вашого бренду».

Ви можете використовувати рекламні інструменти Meta Advantage+ , щоб скористатися рекомендаціями ШІ, при цьому Meta тепер також надає низку можливостей генеративного ШІ для креативу реклами , які можуть краще узгоджувати ваші пропозиції з уподобаннями користувачів.

Meta також пропонує брендам продовжити свої святкові кампанії за межі Різдва, щоб максимально використати можливості.

«Мислення покупця не закінчується 25 грудня. Скористайтеся низькими цінами за тисячу показів і підвищеною ефективністю аукціонів наприкінці грудня та січні, коли більшість конкурентів вибудуть із гри, але ваша аудиторія буде готова подбати про себе».

Meta також пропонує маркетологам розглядати багатоканальні кампанії як спосіб впливу на мінливу поведінку покупців.

Інтегруючи офлайн-сигнали через API конверсій і використовуючи омніканальні стратегії з перевіреними партнерами, рекламодавці підвищують релевантність реклами, отримують цілісне уявлення про ефективність продажів усіма каналами й гарантують, що жоден продаж, чи то онлайн, чи офлайн, не залишиться поза увагою. Виділення місцевого асортименту й просування спеціальних пропозицій у магазинах — це не просто приємний бонус; це критично важливо для залучення покупців і тих, хто купує в останню хвилину, але не встиг до відправлення товару.

За даними Meta, багатоканальні кампанії забезпечують зниження офлайн-витрат на додаткову конверсію до 32% і підвищення рентабельності інвестицій у рекламу на 21% у порівнянні з традиційними цифровими кампаніями.

Нарешті, Meta рекомендує співпрацювати з творцями Reels, щоб охопити більшу аудиторію Reels. Такий підхід допомагає брендам і експертам швидше потрапляти в рекомендації та підсилювати ефект органічного просування. Адже Reels сьогодні — головний інструмент зростання охоплень і підписників. Докладніше про це — у статті Навіщо потрібні Reels в Instagram?.

«Рекламні ролики й партнерські оголошення — це не просто модні слова. Вони привносять автентичність, інтерес і культурну значущість, які прорізають зайве й стимулюють реальний намір купити. Фактично, 80% покупців, які стежать за авторами, придбали товар, знайдений ними через рекламу в соціальних мережах».

Meta пропонує співпрацювати з відповідними творцями відео для анбоксингу, вірусних челенджів або роликів «із подарунками» , а також пропонувати створювати численні активи на основі такої співпраці для розширення охоплення.

Кілька корисних порад, які можуть допомогти вам у розробці маркетингової стратегії на свята. Один із них — активне використання дуетів і Reels. Ці формати дають змогу не лише креативно взаємодіяти з аудиторією, а й суттєво підвищувати охоплення завдяки алгоритмам Instagram. Докладний розбір — у статті Навіщо створювати дуети й Reels в Instagram?.

Повний список порад щодо проведення святкових кампаній від Meta можна подивитися тут .

Related Posts

Leave a Comment